lauantai 4. elokuuta 2012

Seksi.

Koko alkuraskauden ajan, olen tätä ihanaa kahden ihmisen välistä toimintaa vältelly parhaani mukaan. Ei mitään himoja, ei haluja. Minuun ei ole saanut koskea, minua on väsyttänyt, oksettanut, ollu huonoa oloa ja vaikka sun mitä.
Kunnes tänään. Heräsin kiimaisena pupuna, seksiä seksiä seksiä vain mielessä. Ja sitä myös sain, aamulla ja vielä parin tunnin päästä lisää. Ah. Olinkin unohtanut miten ihanalta se tuntuu! Jospa nää huonot olot nyt helpottaisi ja voisin palata normaaliin aktiiviseen seksielämääni :)
Ja tämäkin siis piti jakaa kanssanne. ;)

4 kommenttia:

  1. Hehe, aika hyvä! :-D Itse nimittäin olen vältellyt myös kyseistä pyhää aktiviteettia, mikä saa mieheni kyllä raivon partaalle.... Mutta nyt jostain syystä halut ovat alkaneetkin nostaa päätä?? Silti mulla vaan pyörii mielessä että mun nuppi ei kestäis sitä jos alkaisinkin vähän tippasemaan verta tms seksin harrastamisen jälkeen!? :-S Kinkkistä.. Vaikka ollaanhan me sitä tehty joitain kertoja eikä niin ole sattunut, alavatsa on silti usein kipeytynyt??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että muillakin on samanlaisia oloja :)
      Mulla ei ainakaan oo tullu alavatsakipuja eikä onneks vuotoja, joten ihan on saanut keskittyä siihen hyvää oloon ;)
      Eihän seksin pitäisi vaikuttaa millään tavalla raskauteen, joten rentoudu ja nauti! Yllätä miehesi ja keskity teihin, tekee hyvää!

      Poista
  2. Onnittelut, mulla on mielihalut päinvastoin xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eei!! Toivottavasti palaavat vielä kaksinkerroin ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)