sunnuntai 5. elokuuta 2012

Sunnuntai.

Uskomatonta, että voin todella nyt sanoa, että minulla ei ole etoavaa oloa ollut nyt jo kolmeen päivään! Olen ollut töissä paljon virkeempi. Kotona miehelle kivempi ja mieli on muutenkin ollut paljon parempi :) tissit ovat kyllä edelleenkin todella arat  ja nukkuminen on vaikeata kun mikään asento ei ole hyvä.
Kävin muuten perjantaina pitkästä aikaa ystäväni kanssa ulkona syömässä. Käytiin Amarillossa ja hyvää oli taas kerran. Söin rockafeller ribsejä ja alkupalaks mozarella tikkuja. Juomana toimi ihan vesi. Jälkkäriksi olin leiponut mustikkarahkapiirakan, jota nautittiin vaniljakastikkeen kera, nams!
Huomenna lähden käymään pikaisesti Helsingissä, käydään äidin kanssa lounaalla ja käyn asioilla. En tosin ole lähellältäkään Helsinkiä joten junassa saan istua huomenna ihan mukavasti :D
Tää päivä menee töissä, oon ollu jo kaks tuntia täällä, en yhtään tiedä miten pitkä päivä  tästä tulee, oon varautunut kyllä pahimpaan eli 12 tuntiseen päivään.
Pahoittelen muuten mahdollisia kirjoitusvirheitä sekä ihme sanoja, kirjoitan tätä suurimmaksi osaksi iPhonella ja autocorrect osaa tehdä temppuja :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)