keskiviikko 8. elokuuta 2012

Viimeisiä päiviä töissä!!

Tänään tuli postissa odottamani kirje, ajanvarausilmoitus synnytyspoliklinikalle, 29.8!! Samana päivänä tulee myös 12+0 täyteen. Eli oikein oppikirjamaisesti pääsen ajallaan ensimmäiseen ultraan!! En malta odottaa, mahtavaa. Sauli tulee tottakai mukaan, on se vaan niin iso hetki meille molemmille sitten!

Huomenna oon viimeistä päivää töissä ja minulla alkaa 2,5 viikon loma!! Okei, se on mun omaloma ja palkaton, koska olin vain kesätöissä tässä paikassa, mutta olin täällä koko kesän 6 päivänä viikossa ja tein hyvin paljon töitä, olen lomani ansainnut. Saulikin on tällä hetkellä lomalla, lähdemme ensi viikolla etelään, en vielä tiedä minne, mutta aurinkoon,se on varmaa.  Työelämään palailen 30.8, mulla on satunnaisia työkeikkoja koko syyskuun aikana 9, ainakin näillä näkymin, teen freelancerina eri alan hommia ja syykuu jopa näyttää nyt siltä, että ne 9 keikkaa, eli 9 työpäivä tuovat minulle reilun tonnin käteen, eli voin keskittyä olemaan myös kotona ja raskaana. Pärjään tonnilla varsin hyvin. Itse asiassa laskin kerran, että minuna oleminen ja eläminen maksaa noin 400 euroa kuussa ja siihen on laskettu kuukauden ruoat, säästötilille 50 e, netti, puhelinlasku, sähkö, vesi, roskis. Toki siinä kuussa tulee olemaan myös aika isot bensakulut, sillä muutama keikka on jopa 150 km päässä. Se ei haittaa. Taloudellinen tilanne on ainakin tällä hetkellä ihan hyvä. Ja vauvaa varten ollaan säästetty jo yli vuoden verran ja siinäkin on mukavasti pesämunaa. Töitä on tosin kyllä tehtävä koko ajan, eipä meilläkään ole sitä rahapuuta, :D

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)