keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Michael Kors

Neuvolassa tänään taas käyty, kaikki edelleen ok, voisin kirjoittaa siitä huomenna enemmän, mutta nyt on aivan pakko jakaa kansanne ilo ja riemu :)

Rakas mieheni yllätti minut totaalisesti ostamalla minulle lahjaksi Michael Korsin laukun!!! Ihan mieletöntä, oon halaillu laukkua koko illan ja laitan varmaan vauvankin siihen sitten :D ei tosin tuu mahtumaan, haha. Miten materialisti voinkaan olla kun iloitsen kahden sadan euron laukusta niin paljon? :))





10 kommenttia:

  1. On kyllä hieno laukku. Saa siitä iloitakin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja olet oikeassa, saa iloita, harvemmin noin ihania lahjoja saa :)

      Poista
  2. Hieno on! Mä en varmaan raaskis ees käyttää noin hienoo, vaan käärisin sen ehkä muovipussiin suojaan :D

    Ajattelin sen verran ilmoitella sullekin, että taas käytiin tänään sairaalassa ja jos poju olis kääntynyt, niin synnytys olis käynnistetty. Uus yritys perjantaina ja jos ei vieläkään natsaa, niin elektiivinen sektio sit alkuviikosta. Eli meidän raskaus alkaa olla taputeltu. You're next! ;)

    Btw. Hauskaa tässä tämänpäiväisessä yrityksessä oli se, että tänään on meidän esikon 2 v. synttärit... Toisaalta ihan kiva, ettei tullu sama syntymäpäivä lapsosille :)

    - Piia ja poju 38+2

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Rehellisesti sanottuna ajattelin sinua tänään ja olin ihan varma, että olet synnyttämässä (jotenkin niin tottunut, että kommentoit aina, olet turvani täällä :) ja eilisen jälkeen oli hiljaisuus, joten tadaa, Piia synnyttää :D
      Itse pelkään juuri sitä, että käynnistettäisin, olen cytotecin vastainen. Toivottavasti sulla menee kaikki hyvin, ilmoittele ehdottomasti itsestäsi!! :) ja onnea 2 -vuotiaan esikoisen äidille esikoisesta!

      Poista
    2. Joo, kävin kyllä eilen lukemassa blogin, mut olin jotenkin niin jäässä siitä tiedosta, että voi olla raju käynnistys edessä (puhuttiin kalvojen poksauttamisesta), etten saanut aikaiseks kommentoida :D

      Esikkoa käynnistettiin 6 päivää, eka cytotecilla suun kautta, sit tabut kohdunsuulle, sit ballonki, sit kalvot puhki ja lopulta täys oksitosiinitippa. Ja aukesin ruhtinaalliset 4 cm, jonka jälkeen kärrättiin sektioon... Ei ollut ollenkaan huono kokemus silti, mutta mä olinkin jo aika kypsä viikon käynnistelystä! Tällä kertaa tää tuli niin puun takaa, että jännitti kamalasti. Noh, nyt totuttelen huomisen ajatukseen ja perjantaina käännös+ballonki kokeiluun. Kaikkee sitä lastensa puolesta kärsiikin ;)

      Kiitos onnitteluista!

      - Piia

      Poista
    3. Kuulostaa "aika" (TODELLA) rankalta sun ensimmäinen synnytys! Ihan uus käsite minulle tämä ballonki, googlasin jo mitä tarkoittaa, en ollut aikasemmin kuullut tästä.
      Elektiivinen sektio kuulostaa paremmalta, tosin näin esikoista odottavana tuntuis hassulta, jos lääkäri ottais kalenterin käteen ja sanois "joo, tässä ensi viikon keskiviikkona ois aika klo 14?"

      Mun pikkuorava on nätisti pää alaspäin, mutta! Sillä näyttäs nyt olevan päättämisongelmia miten päin se haluaa olla - veivaa selkäänsä pitkin päivää ees taas oikealta vasemmalle ja vasemmalta oikealle. Alkaa olla sisukset jo hellänä mulla! onneks eiliset jalkojen venyttelyt tulivat vasempaan kylkeen, ennen tätä kaikki iskut on kohdistettu aina oikealle puolelle, nyt tämä puoli sai hetken levätä :)

      Poista
    4. Olihan se aika rankkaa, etenkin kun lisäks kipulääkitys sössittiin niin, että en saanut mitään kipulääkettä ekaan 5 tuntiin sektion jälkeen. Ja jälkisupistukset raastoi pahemmin kun oikeat ja vielä lisäks jatkuvasti oli joku painamassa kohtua! (kohtua siis painetaan synnytyksen jälkeen, että nähtäis sen supistuvan ja tämä ottaa tosi kipeetä) Tuskat oli niin pahat, että suljin kaiken ulkopuolelle. En edes pitänyt lasta sylissä ekana päivänä.

      Mut silti, se oli tavallaan hyvä nähdä, että kaikkea sitä kestää, kun on pakko.

      Olin jo kääntöyrityksestä muuttamassa mieltäni ja hyppäämässä suoraan sektioon, mut sit lääkäri ylipuhui mut vielä yhteen kääntöyritykseen. Onhan se sektio iso leikkaus kuitenkin, ja vaikka sinänsä helppo tapa synnyttää, niin viimeks menetin aikalailla verta ja toipuminen oli jokseenkin nihkeää. Entäs nyt, kun pitäis vielä ottaa huomioon innokkaan 2-vuotiaan hoitaminen. Veikkaan, ettei se ymmärrä, miks ei pääse syliin tai voi pomppia äitin päällä :D

      Mut niillä mennään mitä on annettu ja hyvällä tuurilla mä oon huomenna näihin aikoihin jo äiti pienelle pojalle :)

      - Piia

      Poista
    5. Pidetään peukkuja! Toivottavasti pääset tällä kertaa helpommalla! :)

      Poista
  3. Oooh <3 Mä oon itsekin himoinnut jo jonkun aikaa Korsin laukkuja, ja meinasin itselleni ostaakin yhden. Jätin nyt tosin ostamatta, kun tajusin ettei laukulle varmaan hirveesti tule käyttöä vähään aikaan, kun kuitenkin vauvan kanssa tulee kohta liikuttua, niin munkin tavarat mahtuu kyllä hoitolaukkuun. Mies kyllä koitti ehdottaa juuri samanlaista Korsia hoitolaukuksi kun tuo sun.. ;)

    Mutta sitten kun ei hoitolaukkua tarvi raahata mukana, niin sitten ostan ehdottomasti Korsin itsellenikin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Korsin laukut on ihania!
      Päätin jo aloittaa säästämään seuraavaa varten, jos en jostain syystä saisi sellaista lahjaksi esim huomenlahjana (olen jo vihjaillut) :)

      Hoitolaukkuna mulla tulee toimimaan tylsä Vauvan lehden mukana tullut laukku JOS se on käytännöllinen, jos ei, niin ostetaan laadukaampi.

      :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)