keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Juicy Couture - kotiasujen Kuningatar

Mun on pakko kertoa mun uudesta rakkaudesta: Juicy Couture velour asu.

Vietettyäsi päivän tässä velour kotiasussa, et enää collareita tai HenkkaMaukan asuja todellakaan kelpuuta!

Tämä on niin ihana, pehmeä, ylellinen :) en voi kun suositella! Haaveilin pitkään tästä asusta, nyt haaveilen jo toisesta samanlaisesta :)

Mutta nyt valitusvirteen. Herra jumala mikä yö on takana! Olivia heräili 1,5-2 tunnin välein! Onkohan nyt joku tehotankkauskausi meneillään? Sama meno jatkui aamuun asti, kuudelta pääsi mun viereen ja klo 9 laitoin hänet mahalleen nukkumaan. Uni tuli samantien ja kesti 3h !! :)

Okei, jonkun mielestä se ei ollut edes vaikea yö. Mutta mulle oli kun on tottunut, että öisin nukutaan 3-5 tunnin pätkiä! :D

Olenko muuten kertonut, että olen totaalisen koukussa OC:n täydellisiin naisiin? (Ja Beverly Hillsin kans). Ohjelma tulee tosin niin myöhään (klo 22 Hahahaha), joten laitan sen aina boksille ja katson päivällä pikkuosissa samalla kun imetän :D

Ainiin! Olivia sai eilen pienen serkun, kun mieheni veljen vaimo synnytti ihanan Fiona tytön <3 ahh, vauvoja, vauvoja :) ikäeroa tytöille tuli 1 kk 3 päivää, perfecto! Voin jo kuvitella tytöt meidän leikkimökissä kotia leikkimässä :)


3 kommenttia:

  1. Oi ihania serkku-uutisia, onnea! :)

    VastaaPoista
  2. Miullon kans noita juicyja, ärsyttää vain hiton lyhyet takit noissa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin muuten on! Ajattelen vaan koko ajan, et kunhan nää melonit on oman kokoisensa, on takkikin parempi ja pidempi :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)