sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Kuumeessa.

Mun piti kirjoittaa meidän nimiäisistä, ekasta äitienpäivästä, hääsuunnittelusta ja vaikka mistä. Minun piti postittaa Petralle ja Piialle heidän lahjansa. Minun piti leipoa porkkanakakku, koska eilen oli syntymäpäiväni. Täytin 26 vuotta. Minun piti kirjoittaa ikäkriisistäni. Minun piti esitellä kaikki ne ihanat vaaleanpunaiset hepenet, jotka Olivialle kirpparilta löysin. 

Ja miten kävi. Pääsin tiistaina sairaalasta ilman diagnoosia, olin ke-pe suht ok kunnossa, kunnes la päivällä tunsin kurkun kipeytyvän. Tänään heräsin taas 38,3 asteen kuumeessa. Mies on kahdeksaan töissä. Eli olen kuumeessa ja yksin vauvan kanssa. Onneks äitini tarjoutui tulemaan avukseni, lähtee illasta ajamaan. Toivottavasti saan huomiselle ajan lääkärille, epäilen angiinaa. Olen totaalisen väsynyt jatkuvaan sairasteluun. 

Olivia on alkanut pitämään päätään erittäin hyvin pystyssä. Ihan kuin iso tyttö jo :) 


7 kommenttia:

  1. Voi että teillä vastustaa nyt:(( Onneksi äitisi tulee auttamaan. Toivottavasti paranet pian, menet ehdottomasti lääkäriin ja vaadit päästä sillä tuohan on jo akuutti asia! Ei pienen vauvan äiti saa olla huonossa kunnossa! Voimia hurjasti ja postailet nuista aiheista kun paranet ja löydät aikaa. <3

    VastaaPoista
  2. Voi sua, hellittäis nyt tuo sun kipeily edes hetkeksi! =(

    Äläkä sitä postia ainankaan stressaa! vaikka malttamaton ihminen olenkin ja innolla odotan ylläri postia sulta, ymmärrän ihan täysin, ettei tuommoset ´´hömpötykset`` ole päällimäisenä mielessä pienen vauvan, muiden kiireiden ja sairastelujen keskellä!

    Innolla toki odotan myöskin postauksia noista luettelemistasi aiheista ;) Mutta oma (ja tietty myös lapsen) hyvin vointi etusijalle :)

    Ja paljon onnea, hieman myöhässä!

    VastaaPoista
  3. Voi sinua! Toivottavasti pääset lääkäriin ja saavat vihdoin sinut kuntoon! Eikä todellakaan ole lahjoilla kiire - älä vain ota stressiä siitä :)

    Meillä tytär sairastaa taas. Tuntuu kans, että jatkuvasti on kipeänä, mut meillä sentään on nähty aina välillä terveitäkin päiviä ja jopa viikkoja.

    Innolla odottelen tulevia postauksia minäkin, mutta nyt ensin hoidat itsesi kuntoon! Voimia!

    VastaaPoista
  4. Ainiin, onnea hei! :) Mä vanhenen vasta viikon päästä :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos teille ihanat!!! On ihanaa omistaa teidänkaltaisia "virtuaali"ystäviä, olette olleet tukenani ja neuvonantajinani, kiitos teille <3

    VastaaPoista
  6. Oiii ihana rakas siellä!!! <3<3<3<3 Parantelehan niin päästään viettää imetysmammapäivä meillä.:D hihiihihih.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)