keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Parisuhdeahdistus


Tää on nyt tämmönen hetkellinen tunne, mutta tunne kuitenkin. Nimittäin parisuhdeahdistus.

Rakastan toki miestäni kovasti ja mielelläni hänen kanssaan aikaani vietän. Mutta viime aikoina mulle on tullut sellainen olo, että ollaan liikaa yhdessä. (Tavallaan naurettava väite, koska hän on tänään 8 päivää putkeen töissä ja tulee kotiin 19 aikoihin..)

Olen koko ajan kotona, en käy missään, en tee kodin ulkopuolella paljon mitään. Ja nyt en puhu pelkästään tästä 6 viikosta, mitä olen ollut Olivian kanssa kotona, vaan paljon pidemmältä ajalta, raskausajalta saakka jo.
Itseäni tästä voin vain syyttää kai?

Ja tiedän, että tilanne muuttuu kunhan alan käymään salilla ja saan omaa aikaa. Nyt olenkin sopinut kaverin kanssa treffit sunnuntaille, käydään kirpparilla yhdessä. Vaikkakin otan Olivian mukaan, se tuntuu omalta ajalta.

Täytyy pikkuhiljaa alkaa käymään tytön kanssa kaupungilla, ettei siitä tulee korkeaa kynnystä jatkossa. Mulla ois häihin liittyen muutama kauppa kierettävänä. Maanantaiksi oon varannut hierojalle ajan. Niska-hartia-selkäjumi on saatava auki!
Kyllä se parisuhdeahdistuskin katoaa:)

Luettuani tämän tekstin tajusin et ei mulla ole parisuhdeahdistus vaan kotiahdistus!

Tissiapina: "vähän vielä "

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)