torstai 2. toukokuuta 2013

Rintatulehdus

Tärisin koko viime yön kahden peiton alla. Aamulla herätessäni imettämään, minulla ei ollut voimia nostaa tyttöä pinnasängystään. Pyysin miestäni mittaamaan minulta kuumeen (korvakuumemittarilla) ja sehän olikin 39,2

Rinnat olivat aika täynnä maitoa, tyhjensin toisen pumpulla ja toisen tyhjensi Olivia oikein tehokkaasti. Kipua rinnoissa, patteja tms rintatulehdukseen viittaavaa minulla ei ollut. Kuume vain.
Mies toi panadolia ja ibuprofeenia ja kuume laski. Ihmettelin tapahtunutta.

14.30 maissa mua alkoi taas paleltamaan ihan hulluna. Tärisin kolmen peiton alla, kuumetta 39,1
Tutkin rinnat uudestaan ja tällä kertaa löysin jättipatin vasemmasta rinnasta, heti siitä mistä rinta alkaa. Tuntuu kuin siinä olisi kanan rintafilee sisällä.. Kipeä se ei ole, eikä punoita. Tyhjensin sen välittömästi ensin pumpulla, sitten vielä käsin. Laitoin kaalin lehdet rauhoittamaan
ja nyt mulla on paras tyhjentäjä rinnalla, onneksi Olivia heräsi päikkäreiltä. Kuume on taas laskenut 36,3:n

Mitenköhän tässä käy. Toivottavasti saan tän kotihoidolla ohi, en oikeasti halua enää antibiootteja.

Ja miks mua koetellaan näin!?? Ensin kohtutulehdus nyt rintatulehdus. Hiphei.

10 kommenttia:

  1. Voi ei! Pikaisia paranemisia sinulle!

    VastaaPoista
  2. Ite kanssa sain sillon melkein heti kun päästiin kotiin rintatulehduksen ja lääkäriin käskivät heti kun oli kans kuumetta 39.8. Lääkäri sanoi et yleensä aina jos on kuumeellinen rintatulehdus niin se vaatii antibiootit. Toivottavasti siellä parannutaan ihan kotikonstein! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui, kamalan korkea kuume on sulla ollu!!
      Toivon kans kovasti, että kotikonstein selvitään, mutta jos ei huomiseen klo 15 mennessä ole kuumeilu hävinnyt, menen toki lääkäriin hakemaan antibiootit (nehän onkin mulla jo jokapäiväisiä nappeja).

      Poista
  3. Kiitos myös Petralle kommentista, minä vahingossa julkaisemisen sijasta poistin sen :( soriii!!

    VastaaPoista
  4. Itse oon tässä 4 kk sisään sairastanut 2 rintatulehdusta, molemmilla kerroilla niin kova kuume etten edes pystynyt hakemaan kuumemittaria. Särkylääkettä 6 tunnin välein ja 10pv antibioottikuuri. Toivottavasti menis ohi kotikonstein etkä joudu kuurille :/ Nyt vasta löysin blogisi, täytyypä jäädä seurailemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa seuraamaan! Sinun arkeasi olen seurannut jo jonkin aikaa:)
      Tällä hetkellä vaikuttaa ihan hyvältä, patti on huomattavasti pienentynyt, täysin auki en sitä millään saa, katsotaan mitä yö tuo tullessaan, rintapumppu odottaa yöpöydällä ja kaalilehdet jääkaapissa:)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)