tiistai 26. marraskuuta 2013

Nettiä etsimässä

Tänään oli neljäs päivä ilman nettiä..ihan kamalaa :D
Korjaaja kävi eilen ja netti toimi hetkellisesti, mutta hävisi yöllä taas jonnekin.
Toivottavasti nyt on kaikki ok, yllättävän riippuvainen sitä alkaa olla internetistä, blogista. sähköpostista jne.

Mun dieettiviikko meni kesken viikon persiilleen, kun söin macaron leivoksia. Ja vähän sipsejä. Alkupaino oli 70,5kg ja viikko siitä, painoin 69,9. Paino kävi jopa 69,2kg, mutta ei laihduttaminen oo mun juttu, mä tarviin herkkuja, ainakin niin pitkään kuin imetän. (hyvä selitys ;)

Me ollaan enää muutama päivä Olivian kanssa täällä vanhempien luona. Ollaan eilen ja tämä päivä oltu kämpillä siivoamassa ja huomenna ois tavaroiden pakkaaminen ja sinne vieminen, kaupassa käynti jne. Torstaina mun naapuria Suomesta tulee kahdeksi viikoksi meille kylään :)

Päivin kanssa tullaan käymään monissa paikoissa, jonne yritän ottaa aina kameran mukaan, tulette sitten näkemään enemmän Thaimaata ja turistinähtävyyksiä, Päivi on ensimmäistä kertaa täällä. Ja enää viikko ja pari päivää kun mun oma rakas aviomiehenikin tulee tänne!! :))

Olivia heräilee kohta päikkäreiltä, minä taidan selailla vielä hetken Sokos.fin verkkokauppatarjontaa, on joululahjatoivelista vielä tekemättä ja viikko aikaa katsella, jos haluankin Suomesta jotain
:)

Palailen, kun ehdin!

Teksti sisältää mainoslinkin.


1 kommentti:

  1. Me ollaan ihan samoissa kiloissa menossa! :D Minulla paino jo käväisi 68kg, joka oli ekassa neuvolassa painona, mutta nyt ollaan taas takaisin 70,3kg. :/ No ei mitään stressiä, mutta ainakin 5kg pitäisi saada pois ennen kesäkuun häitä! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)