lauantai 30. marraskuuta 2013

Olen saanut 3 haastetta.

Huh, kiitos kaikille haasteista!
Sara ja -minttu- haastoivat minut 10 asiaa, mitkä piristävät minua haasteella ja Jo Karva 5 asiaa mitä rakastan itsessäni. Toteutan nyt kaikki samaan syssyyn! :)


10 asiaa, mitkä tällä hetkellä piristävät minua:

1. Jokapäiväinen hyvä sää ja aurinko
2. Olivian kehittyminen, hän on vihdoin oivaltanut ryömimisen salat!
3. Suurta iloa tuottaa tällä hetkellä myös Olivian eilen puhjennut ensimmäinen hammas!
4. Rakas aviomieheni Thaimaahan saapumiseen on enää 4 yötä <3
5. Tuleva Krabi häämatka
6. Omat vanhempani ja veljeni, näen heitä joka päivä
7. Mango, makea banaani, vesimeloni, pomelo - kaikki ihanat hedelmät
8. Merinäköala parvekkeeltamme
9. Kiirettömyys, nyt voi vaan olla ja nauttia viimeisestä vanhempainvapaakuukaudesta
10. Öljyhieronta. Käyn 1-2 viikossa todella hyvällä thaihierojalla, paikka on ihana, hieroja ammattitaitoinen ja olo hieronnan jälkeen aina levännyt, rento ja superhyvä.


5 asiaa, joita rakastan itsessäni:

1. Äiti-minä. Rakastan Oliviaa mielettömästi ja pyrin olemaan hyvä äiti. Ja sitä myös olen.
2. Hymy ja hampaat. Hymyilen paljon, ja se tuo paljon positiivisuutta päivään. Hampaat minulla ovat suorat ja kauniit, olen aina pitänyt niistä.
3. Rinnat. Vaikka ne on tällä hetkellä yli-isot, on ne toisaalta aina olleet isot ja rakastan niitä.
4. Pylly. Se on mun makuun :D
5. Silmieni väri eli ruskeat silmät ovat mielestäni todella kauniit.


PS! Ne EI ole kainalokarvat! Vaan tosi hyvänlaatuisen...paidan pitsikirjailu on vähän miten sattuu ja purkautuu miten sattuu..



Haasteet ovat kiertäneet jo blogeissa jonkun aikaa ja melkein kaikki seuraamani kirjoittajat ovat ne jo toteuttaneet, jätän siis tälläkin kertaa haasteet antamatta eteenpäin kenellekään tietylle. Haastaan sen sijaan kaikki lukijat ajattelemaan itsessään nämä samat asiat, jos ette kirjoita blogia, niin kirjoittakaa ne paperille ja lukekaa itselleni ääneen :)

                                                                   Karina




2 kommenttia:

  1. Ooo mäkin haluun kunnon hierontaan :P
    Oon ollu tasan kerran elämässäni hierojalla, kun ihanat entiset luokkakaverini yllätti ja oli yhessä ostanu lahjakortin hierontaan, kun olin saanu pojan maailmaan :)
    Merinäköalakin kelpais ;)

    Ruskeet silmät on munkin mieleen, joskus käytin piilolinssei ihan siks, että sain ruskeet :D mutta ne rasitti silmiä liikaa ja piti lopettaa käyttö :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä on melkein jokaisen velvollisuus käydä hierojalla, hinta-laatusuhde on mitä parhain, kun mieluisan hierojan löytää! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)