torstai 30. tammikuuta 2014

Ihanat TE!!

Blogillani on 100 (sata) rekisteröitynyttä seuraajaa! Ette tiedäkään, miten paljon tämä merkitsee minulle!

Kiitos jokaikiselle lukijalle, sillä ilman teitä, tuskin jaksaisin kirjoittaa tätä yhtä paljon. 

Tuntuu hyvältä nähdä lukijamäärän kasvavan, sillä se tarkoittaa entistä suurempaa sitoutuneisuutta blogiin, enemmän valokuvia ja paljon jaarittelua :)



Minä ja Olivia kiitämme Teitä! Toivottavasti viihdytte myös jatkossa seurassamme <3

Pitkästä aikaa olisikin nyt kysely taas edessä. Nimittän, olisiko teillä toivepostauksia, aiheita, mielipidekysymyksiä? Otan mielelläni kaikki vastaan.

Aiheita minulla on toki itsellänikin mielessä monia, mutta tykkään toteuttaa myös toiveita, joten bring it on! :)

Ps. Meillä oli eilen toista kertaa vauvajumppa ja että oli ihana nähdä Olivian kehitys! Ekalla kerrallahan neiti oli liimautuneena minuun, ei uskaltanut ottaa oikein kontaktia kehenkään, roikku sylissä ja söi sukkaansa. No nyt oli ihan eri neiti jumppaamassa! Siinä se itsevarmasti konttasi salin toiselle puolelle katselemaan toisen vauvan leluja, äiti ei pahemmin kiinnostanut, ei vilkaussut edes taakse! Ihana tyttö, äitiinsä tullut ;)


Karina

8 kommenttia:

  1. Onnea satasesta! :)

    Tykkään sun blogista muuten, mutta voisit hieman skarpata kommentteihin vastaamisen kanssa :) Se antaa tosi tympeän kuvan jos ei reagoi kuin osaan kommenteista, mutta jokainen tyylillään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emmi!
      Mä tiedän (ja häpeän nurkassa), aina ei vaan ehdi jokaiseen vastaamaan ja kun pitää valita kirjoitanko uuden postauksen vai vastaanko kaikkiin kommentteihin niin yleensä kirjoitan uutta. Ja toisaalta mun mielestä on myöskin tyhmän näköistä vastata jokaiseen kommenttiin jos se vastaus on hymiö tai "juu, joo" luokkaa :)
      Mut kiitos palautteesta,mä skarppaan!

      Poista
    2. Mut kokonaisuudessaani, niin olet kyllä oikeassa, kommentteihin pitää vastata ja mielellään kaikkiin. Pahoittelen, jos olen esim sulle jättänyt vastaamatta! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)