lauantai 15. helmikuuta 2014

Syömässä ystävän kanssa.

Käytiin tänään ihanan ystäväni kanssa Amarillossa syömässä ja mä unohdin kuvata annoksen, niinkuin kunnon bloggaaja tekee!! 



Sushille me sovittiin menevämme, mutta tämä uusi, Joensuun ainut sushipaikka ei oikein vakuuttanut meitä. Ehkä maku olisi ollut hyvä, harmi vaan ettei paikka tai valmiit sushit houkuttaneet meitä edes maistamaan. 

Ainut järkevä paikka olikin Amarillo. Viimekertainen kokemukseni siellä oli todella negatiivinen (kun odotin todella kauan, että minua edes palvellaan, vaikka ravintola oli lähes tyhjä ja tarjoilijoita juoruili keskenään se kolme), eikä se siitä oikein parantunut tänäänkään. En ala yksityiskohtaisesti selittämään, mutta sanotaan näin, että henkilökunnalla olisi parantamisen varaa, taas kerran. Toki poikkeuksiakin on ja siellä on (ainakin) yksi aivan ihana tarjoilija (blondi) mutta se, joka meitä palveli, voisi käydä jonkun asiakaspalvelukurssin, jos ei vielä (näköjään) ole.

Itse olen ollut koko työurani asiakaspalvelussa, joten odotan myös itse hyvää palvelua, kun itsekin sitä olen aina antanut. Vaikka kuinka olisi itsellään ollut huono päivä! Tarjoilija voi tökeröllä käyttäytymisellään pilata vaikka toisten kauan odotetun ja romanttisen illallisen! 

Ruoka oli ihan jees, tilasin crunchy chicken jotakin. Ranskalaiset jäi syömättä, mut muuten maistui.

Seura oli mitä ihanin, kova ikävä on tätä ystävää, me nähdään ihan liian harvoin, sillä välissämme on useita satoja kilometrejä. 

Kotimatkalla Olivia nukahti autoon ja sain siirettyä hänet makkariin sängylle, johon jäin itsekin seuraksi naputelemaan puhelinta, ja tässä mä edelleen naputtelen! Olivia nukkuu vieläkin, kaks tuntia jo! Meillä alkais jo olemaan kohta kiire, kun lupauduimme Olivian serkun vauvavahdiksi, auts, pitää varmaan herättää O kohta :/

Päivän asu:


   Ostin ton paidan vuos sitte kun olin raskaana, ajattelin et se on kiva päällä sitten kun olen taas itseni kokoinen ja onhan tää! Seppälästä 8 eurolla! Ovh tais olla 29,95€, kannatti shoppailla varastoon :D

                     Karina

4 kommenttia:

  1. Kannattaa laittaa ihmeessä palautetta!

    Mä oon sellanen ihminen, että valitan lähes jokaisesta asiasta, joka tuntuu vähänkin väärälle. Hyvänä esimerkkinä se, kun eräässä ravintolassa tarjoilija puhu tosi tylysti, tuhahteli jne. Laitoin kyseisestä tarjoilista palautetta netin kautta. Sain heti seuraavana päivänä pahoittelut ja hyvitykseksi ilmaisen lounaan. Ja mikä parasta, seuraavalla kerralla palvelu oli todella hyvää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin varmaan pitäisi! Olisi pitänyt jo sen ekan kerran jälkeen laittaa.
      En vaan haluis olla biatch, joka valittaa heti, kun jokin ei mene niin kuin minä haluan :D

      Poista
  2. Mä en jotenkin osaa kans antaa palautetta, sen kerran kun on antanut niin tulee niin valittajaolo :/ Mä annan puskaradion hoitaa työn.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama homma! En halua olla valittajamummo :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)