maanantai 10. helmikuuta 2014

Unelmien vartalo... coming soon: Bodycamp Fitmom

Toivottavasti teitä ei vielä ole alkanut kyllästyttämään mun treenimotivaation löytyminen ja sen hehkutus, sillä sitä on nyt luvassa jatkossakin. Itse asiassa sillä tulee olemaan aika keskeinen rooli blogissani..


Nimittän, yhteistyössä Bodycampin kanssa, minusta tulee FITMOM.


15.2 starttaa  uusi "kausi" ja olen NIIIIN mukana! 15 viikkoa on pitkä aika, enkä olisi koskaaan kuvitellutkaan sitoutuvani tälläiseen projektiin, mutta tämä herkuttomuuskausi on näyttänyt minulle, että minulta löytyy sittenkin sitä kovuutta ja päättäväisyyttä!

Fitmom on Mari Kasvin suunnittelema treenipaketti tuoreelle/imettävälle äidille, joka haluaa itsensä kuntoon :) ja mä HALUAN , siitä ei ole epäilystäkään. Treenien ohella pidetään huolta myös oikeanlaisesta ruokavaliosta, joten tulos on taattu ;)

En ole enää niin nuori, että voisin katsoa peiliin ja todeta ah, ihanaa, olen vaan mässäillyt koko viikon ja se ei näy missään. Kyllä näkyy. Ja mikä olisikaan parempi 27-vuotis lahja itselleni kun uusi oma silmää mielyttävä ulkomuoto? Jakso nimittäin loppuu 31.5 ja mun synttärit on 25.5 :)

Mitä mieltä olette, jaksatteko seurata, kannustaa?  :)

Vai onko tämä jo SOOO LAST SEASON kun Pieces of Miraclesen Essi teki jo tän viime kaudella, Ja hyvin muuten tekikin, 10 kg pudotus on aivan huikee!! Hatunnosto Essille tästä!

Minä olen innoissani ja niin on mieskin, joten kannustusta ja persiille potkimista saan kotoa. Lisäksi ystäväni Niina aloittaa oman kuntoprojektinsa (kyllä, mä nyt julkistin tän Niina! joten et voi lipsua) ja tulemme olemaan toistemme henkisiä tsemppaajia <3

Palataan näihin kuvioihin ja mun tavoitteisiin, kunhan minulla on lisää kerrottavaa! Me mennään nyt pulkkailemaan kotipihalle!

ps. illalla ois pitkästä aikaa kuntonyrkkeilytreenit, jee!

pps. Onko teillä kokemusta Fitmom -ohjelmasta vai oletteko kenties nyt mukana? Jos ette vielä, niin mukaan vaan, tsempataan toisiamme! :)

                                                            Karina

28 kommenttia:

  1. Jaksan seurata ja kannustaa!! :) tottakai, kirjoittelenpahan itekin välillä hitaasta mutta toivottavasti varmasta kilojen karistamisesta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, ihanaa Liisa, kiitos!
      Ja tsemppiä myös sinulle! :)

      Poista
  2. Hieno päätös siitä se lähtee!! Ja täällä ainakin kannustetaan ja tsemppaillaan :)

    VastaaPoista
  3. Jee sporttijuttuja vaan lissää, tykkään :D!
    Tuo on tosi tärkeetä, et kotona myös kannustetaan. Ois aika perseestä jos toinen vaan vetäis donitseja vieressä ja vähät välittäs toisen projektista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä, kotoa tuleva tuki on lähes yhtä tärkeä kun oma halu ja motivaatio. Ja sitä kyllä kotoa sekä perheeltäni saan 110% :)
      Treenijuttuja tulee paljon lisää! Mä tykkään kans <3

      Poista
  4. Mielenkiinnolla jään seuraamaan! Essin taivalta on ollut ilo seurata ja omakin motivaatio on siinä samalla saanut lisäboostia!

    Mietin itsekin mukaan lähtemistä, mutta toistaiseksi omat keinot ovat riittäneet:) Reilu 5 kiloa on lähtenyt vuoden alusta, jei:)

    http://liliesandginger.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa, kiva kun jäät seuraamaan. 5 kiloa omatoimisesti on jo todell hyvin, jatk samaan malliin! :) pitää tutustua sun blogiin ajan kanssa!

      Poista
  5. Oii tsemppiä!! Suosittelen todella! Ite olinki mukana samas ryhmäs ku Essi. Ihan huippu treenijakso, tänki mässääjän ajatusmaailma herkuista muuttu :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Saanko udella, minkälaisia tuloksia sinä aait? ja onko se rankka :D

      Poista
    2. Tulosta tuli! Mulla oli jo kova vauhti painossa alaspäin. Fitmomin aikana tais lähtee 7-8 kiloa. Kaikkiaan raskauskiloja lähti 25. Nyt ollaanki viimein lähtöpainoa alempana. 53.5 kg päätöspäivänä. Salille en ite selvinny mut ne kotitreeniohjeet oli aika huhhuh :D mulla kyl tuntu välii et sydän pysähtyy :D asenne ja motivaatio kohilleen niin et voi epäonnistua! :))

      Poista
    3. Wau sullekin! Odotan innollq niitä kotitreeniohjeita, sillä en itsekään tule pääsemään salille, kun ehkä kerran max 2 viikossa. Vaunulenkille pääsee vaikka joka päivä ja kotoa löytyy myös käsipainoja, kahvakuulia, spinningpyörä, jumppapallo, 2kg pallo, jopa tanko ja painot siihen, joten enköhän aika hyvät treenit saa aikaiseksi ilman kuntosaliakin! :) ajattelin vielä ostaa kuminauhat :D

      Poista
  6. Kannustan! Mä juuri eilen taisin itse miettiä että pitäiskö itekkin osallistua, mutmut.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiitos Seidi!!
      Mieti, nyt saisit vertaistukea ja kannustunusta minulta, jos lähet kans tuohon mukaan!! ei mitään mutmuttia! :)

      Poista
  7. Tsempit täältäkin suunnalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Nyt tuntuu vielä paremmalta kun saan niin paljon tukea täältä!!

      Poista
  8. Jes, kovasti tsemppiä, täällä kannustetaan! :)
    Tosin Thaimaa-kuvia muistellessa, väittäisin että sulla on jo unelmien vartalo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Iina! Oon ihan häkeltynyt miten kaikki tsemppaa! :))
      Heh, kiitos kohteliaisuudesta. Pudotettavaa mulla ei paljoa ole, mutta tiukennettavaa kyllä löytyy! Tuun laittamaan todelliset vatsa normitilassa kuvat kyllä vielä! Just wait ;)

      Poista
  9. Vau, tsemppiä! Olet kyllä jo melkoinen pakkaus nytkin, mitenkähän upea ilmestys sinusta vielä kuoriutuukaan... :) Jään mielenkiinnolla lukemaan kokemuksia!

    Mä oon aloittanut kans oman "kuntokuurin", eli ruokavaliorempan ja kyykyt! Inhoan lättäpyllyäni ja ajattelin kyykätä sen kuntoon :D Tämä on jo aikamoinen askel ikuiselle liikunnanvieroksujalle ja herkkunarkille, saas nähdä miten mun käy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pylly tulee kyykkäämällä, hyvä Piia! :)
      Mä haluan kans muotoa pyllyyn, tehtiin eilen kuntonyrkkeilyssä muutamat kyykyt ja huh, tuntuu et reidet alkoi kramppaa melkein samantien :D

      Kiitos kannustuksesta, on ilo kirjoittaa näistä jatkossa, kun tietää, mikä mieletön porukka mua seuraa ruudun toisella puolella, olen otettu, kiiitos!

      Poista
  10. Hyvä Karina!!! Oispa mahtavaa itekkin osallistua, kun esikoiselta jäi noita raskauskiloja tuohon vatsalle roikkumaan.. Mutta seuraava on masussa tuloillaan (rv 22+1), eli ei taida olla ajankohtanen nyt, harmi kyllä. Nyt kun sitä intoa olisi löytynyt ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuli jotenkin sellainen olo, että Hanne siellä kirjoittelee? Olenko ihan väärässä? :)
      Mutta kuka oletkaan, niin kiitos tsempeistä ja aivan mielettömän paljon onnea Sinulle uuden raskauden johdosta, kiloja ehtii karistamaan vielä miljoonaa, kertaa, nyt keskityt pienen ihmeen kasvattamiseen <3

      Poista
  11. Hei!
    Minäkin aloitan samaisen projektin!! Mahtavaa, ihan intopiukeena olen! Kiva seurata myös sinun edistymistäsi. Sinä olet kyllä jo nyt niin hyvässä kunnossa ja kaunis. <3
    -Heidi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori, julkaisin molemmat kommentit, voit poistaa toisen jos haluat :)
      mutta hei loistavaa, meillä tulee varmaan olemaan joku fb tukiryhmä, siellä sit "nähdään" :)

      Poista
    2. Ja kiitos paljon kohteliasuudesta!!!

      Poista
  12. Hei!
    Minäkin aloitan samaisen projektin! Mahtavaa, ihan intopiukeena olen. Olen jo ominpäin saanut tuloksia aikaan, mutta vielä on tehtävää :) Mukava seurata samalla sinunkin edistymistäsi. Olet jo kyllä nyt niin hyvässä kunnossa ja kaunis <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)