maanantai 10. maaliskuuta 2014

Minun Me&i kutsuni.

Me&i mallistoon oli tullut pieniä lisäyksiä, joten pidin tästä hyvästä ystävilleni kutsut.

Esittelijänä toimi Maaret, johon olen tutustunut ystäväni pitämiltä kutsuilta :) Maaretin päätyönä on hiukset, joten varasin samalla häneltä myös ajan! Ensi viikolle tosin vasta, mutta sekin on jo iso askel minulta, joka käy kampaajalla kerran vuodessa!

Ihana Noora lupasi ottaa Olivian siksi aikaa hoitoon, Nellalle leikkikaveriksi! Mikä rikkaus on vanhat ja uudet ystävät <3

                                                             HOT OR NOT?


                                                           ... päätin, että NOT.

Kutsut menivät mielestäni todella hyvin. Tottakai harmittaa, että muutama kutsuttu joutui perumaan tai ei pääsenyt paikalle, mutta ymmärrän kyllä, että joskus tulee muutakin menoa kun vaatekutsut ;) Joten ei hätää. Meille jäi enemmän kakkua ja sovitushuoneessa (vierashuone toimi sovitushuoneena kun raahasin kokovartalopeilin yläkerrasta alas) ei ollut liiallista tunkua.


Me&i merkkinä herättää minussa ristiriitaisia tunteita. Aikaisemmin en tykkänyt kuoseista yhtään. Hintakin oli kammottava. Kaikki löytämäni livekirppiksen Me&i vaatteet kulahtaneita ja reikäisiä. Oltuani syksyllä Suvin kutsuilla, en tilannut mitään. Päätin kuitenkin järjestää kutsut, sillä se on hyvä tekosyy saada ystävät yhteen ja herkkuja pöytään :) Mallistokin miellytti tällä kertaa enemmän ja tilaukseen lähtivät kruunubody ja ruskeat lammaspöksyt <3


Sekä suureksi yllätyksekseni myös itselleni jotain!

Nimittäin musta maxi-mekko! 

Herkkuja tein seuraavanlaisia:

  • rahkainen kermakakku
  • kookos-kaurakeksit
  • suklaiset cupcakesit
  • kinkku-juustopiirakka
  • pakastepasteijat: liha- ja kasvistäytteellä




Tuntuivat vieraille maistuvan, kun vievät kakkua "miehillekin" mukana ;) ihanat <3



Meiltä ei muuten löydy ainuttakaan Me&i vaatetta ennestään, joten jännityksellä odotan, miten hyviä/huonoja ovat laadultaan! Tuohon hintaan toivon tottakai saavani todella laadukasta tavaraa! Jos tulen olemaan tyytyväinen asiakas, niin täytyy alkaa säästämään jo seuravaa kautta varten :)

Mites muilla, löytyykö miikkareita ja oletteko olleet tyytyväisiä? Tuliko tältä kaudelta tilattua mitään?

Ainii, jos joku haluaa leivonnaisten ohjeita, niin jaan mielelläni! :)

                                                               Karina


24 kommenttia:

  1. Oivoi mitkä herkut missasin :( Mut kiva et kutsut meni hyvin ja oli mukavaa! :) Meilläkin oli tosi mukava, mutta myös uuvuttava reissu. Oon vieläkin ihan naatti :D Ja hyvin pärjättiin ilman yökamoja! :D Meilläkään ei oo miikkarin vaatteita, mut mallistoon kyllä vähän tutustuin ku aattelin että olisin päässy niitä teille sunnuntaina hiplailemaan.. Mut säästypähän rahat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teillä oli varmasti mukava viikonloppu! Kiva, että yöjututkin meni mutkattomasti :)

      Ensi kaudella uusiksi, joten uutta mallistoa odotellessa!

      Poista
  2. Mä en kyllä tykkää noista Meandin vaatteista ollenkaan. Jotkut tosi harvat on edes jollain tasolla söpöjä.
    Mutta noi herkut näyttää hyviltä ja niitä ottaisin mielelläni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kuin en minäkään tykännyt aikaisemmin! Enkä tykkää edelleenkään kuin muutamasta vaatteesta vain :)

      Mä söin yliannostuksen noita herkkuja, fitmom postausta tulossa, niin kuulette sitten totuuden :D ps. sain paketin vihdoin eilen postiin! Oli se niiiiiin vaikeata :( anteeksi!

      Poista
  3. Muhun ei miikkarit kolahda yhtään, ne on ehkä liian retroja makuuni? Mutta sun tarjoiltavat kolahtaa sitäkin enemmän;) Ihania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Kakku oli kyllä menestys! Hyvä oli harjoitella näin Olivian synttäreiden alla!

      Poista
  4. Oi kiva kun pääset kampaajalle :) Maaret on kans mun tuttu :)

    Mä tykkäsin niistä vaaleanpunaisista tyttöjen jutuista, naisten vaatteissa oli myös monia suosikkeja joista osa odottaa vielä tilaamista :)

    HARMI kun en päässyt maistelemaan herkkujasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kivaa, mitään radikaalia en tosin tee, ihan perus kuivat hapsut pois ja muutama uus vaalea raita piristämään ilmettä. Oon saanu nyt nää niin pitkiksi etten raaski hirveesti lyhennellä, kun joka kerta on kaduttanut kun olen lyhyeksi leikannut! Nyt sit viisaampana :D

      Hei, no sulla oli ihna TÄYDELLINEN viikonloppu, ei mun kutsuja voi edes verrata siihen, mitä sait kokea! Kateellisena täällä, kiitos hei! :D

      Poista
  5. Oi mitä herkkuja! Mä olen kans outolintu enkä omista yhtäkään me&i tuotetta (pihi..)
    Hei mulla on muuten elämäni ensimmäinen arvonta meneillään, käy osallistumassa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pihiys on hyvä piirre, mä voisin ottaa sitä sinulta vähän, alan olla jo liian levee mut olemattomien rahojeni kanssa ;D
      Kävin osallistumassa, ihana lahja arvottavana!

      Poista
  6. Mä himoitsin kans sitä maxia, mut sit totesin et mun 155 cm pätkälle varrelle se on liiiiiian pitkä enkä kuitenkaan jaksa sitä lyhentää! :D

    Meillä on Miikkareita paljon sekä tytöllä että mulla itsellä ja oon ollu jokaiseen vaatekappaleeseen tyytyväinen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli liian pitkä mun 176 varrellekin, joutuu hieman lyhentämään, mut naapurin180 senttiselle istui täydellisesti! Tilattiin samanlaiset, jotta voidaan pitää kesällä mekkobileet :)

      Kiva, kuulla, että teillä on kokemusta Me&i, mä nyt luotan suhun ja odotan siis hyvää!

      Poista
  7. Harmittaa kyl vähä ku ei päästy!:/

    VastaaPoista
  8. Oi miten ihanan näköisiä herkkuja! Mä tilasin myös Mimosalle nuo lammaspyllyhousut ja Mirolle ruskeat joogapantsit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maaret keuhikin, miten söpö Miro oli niissä tai joissain housuissa ollut! :)
      Oi, kivaa, tytöillä sitten samanlaiset pöksyt <3

      Poista
  9. Ihanan näköisiä herkkuja!
    Mä pidin myös lauantaina miikkarikutsut ja sieltä meille lähti tilaukseen kisuhousut, kissapipo ja se vihreä kissamekko :) ja mulle emännänlahjana magic pantsit.
    Meillä on ollut miikkarin vaatteita aikaisemminkin ja mä tykkään, on laadukkaita :) oon kaiken ostanut käytettynä paitsi Avalle tilasin yogat viime syksynä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:)
      mä oisin halunu kisupöksyt (ehkä semisti harmittaa että taivuin mieheen painostuksesta lammaspöksyihin, koska ne on unisex ja jos meille tulee seuraavaksi poika bla bla bla..) ja sen pipon, mutta kaikkea ei voikaan saada! :D
      mä oon ykköstason emäntä, sen verran moni ei päässy paikalle, ettei yltänyt siihen 8 vieraaseen ;( otin 16e alen, kun ei ne paitulit oikein kolahtaneet minuun!

      Poista
  10. Ostin itelleni loppuvuodesta magic pantsit ja nyt jo alkaa olla kangas polvien kohdalla kulahtanut, koska pojun kanssa tulee vietettyä lattialla paljon aikaa polvillaan. Enpä siis tuhlaa toista kertaa rahaa ainakaan omiin vaatteisiin kyseisestä firmasta. Jaskallekaan en raaskinut mitään ostaa kun hinnat on niin hirvittävät :/ Tykkään kyllä noista housuista, joiden pyllyssä on joku eläin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpa harmillista! Nekään kun ei ihan halvat ole!
      Mulla on ollu vuosikauden H&M samantyyliset housut ja ne on kyllä kestänyt kaiken mahdollisen, konttaamiset ja salilla, kotihousuina jne. Pieni reikä on pyllyssä, mutta ompelin sen kiinni :)

      Poista
    2. Mulla kuluu polvet kyllä, oli merkki mikä hyvänsä, mutta nuo miikkarit kulahti kyllä ennätysnopeasti :/ Pitäis ehkä hankkia polvisuojat, kun kuitenkin pojun kanssa lattialla konttailee :D

      Poista
  11. Meillä oli avoimessa päiväkodissa esittelijä yhtenä päivänä ja mä tilasin tytölle tuon turkoosi-ruskean mekon ja pinkit jooga housut. En tykkää yhtään nuista kuoseista yleensä, mut toi mekko iski jotenkin jo ovelta mun tajuntaan ja pitihän se sit saada. Housut taas oli niin mainion oloiset, vilpoisat ja silti peittävät - nuo muksut kun on niin kuumaverisiä, että kohta ei voi enää pitää pitkiä housuja sisällä tai ovat tukka hiessä koko ajan... Tyyriitä olivat, mut kun ostan uskomattoman harvoin "normaalihintaisia" vaatteita nuille muuten, niin ajattelin kerran törsätä. Ja jos mekko nyt pysyis hyvänä, niin sen vois myydä eteenpäin ihan hyvällä hintaa, mitä nyt olen kirpparihintoihin tutustunut.

    Todennäköisesti nämä kuitenkin olivat ekat ja vikat vaatteet tältä merkiltä, sen verran syvän loven jättivät lompakkoon...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lovi jäi tännekin.. no, katsotaan miten meidän käy!

      Poista
  12. Tän kevään aikana tää merkki on tullut tutuksi blogimaailman kautta. Äitini päätti sitten tilata tulevalle vauvalle kyseisen merkin tuotteita, ja myöskin innolla odotan, päästäänkö säästö puuhiin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)