tiistai 4. maaliskuuta 2014

Ystävän kolmikymppiset.

Täytettyäni lähes pari vuotta sitten 25 vuotta, jämähdin tähän lukuun. En millään osaa rekisteröidä, että täytän toukokuussa 27. Se on aina vaan kakskytviis.

Ikä on suhteellinen käsitys. Se kertoo, montako vuotta sitten olemme syntyneet, mutta muuta se ei sitten kerrokaan.

Kaikki 25 vuotiaat eivät ole samanlaisia, eivätkä kaikki 30 vuotiaat tai 50 vuotiaat. Joku elää elämänsä parasta aikaa viisikymppisenä, kun toinen tekee sen 25 vuotiaana. Joskus puhutaankin "henkisestä iästä" ja biologisesta iästä. Onko ok, jos ne eivät kohtaa? Mun mielestä on, sillä olisi todella tylsää, jos kaikki samanikäiset käyttäytyisivät samalla tavalla, vai mitä?

Olin lauantaina ystäväni Lauran kolmikymppisillä. Laura on upea, kaunis, kohta 6-vuotiaan tytön äiti. Kovasta työtahdista huolimatta, hän pitää huolta perheestään ja kodistaan. 30:set ovat vain pieni luku hänen elämässään. Yhteisiä vuosia meillä on Lauran kanssa takana kahdeksan. Ystävyys on kokenut niin ylä -kuin alamäkiä, on tullut kolhuja ja onnistumisia, riitoja ja anteeksiantoja. Mutta sitähän se ystävyys välillä on, tosin vain todellinen kestää kaikki haasteet.

Juhlissa olin liikenteessä tällä kertaa autolla. Selvinpäin baarissa, voisi olla jonkun mielestä aivan kamalaa, mutta mulla oli todella hauskaa. Tuli tanssittua ihan eri sykkeellä :)


           Puhelinkuvia, sillä se on niin vaikeaa kaivaa järkkäri aina esiin :( Mekko on ostettu Lontoosta.


Lauralla on aivan ihana sisustustyyli ja hyvä maku! Käy hyvin yhteen mun tulevaisuuden kodin unelmakuvan kanssa, ties vaikka tulenkin pyytämään häneltä hieman vinkkejä muutaman vuoden päästä!

Tästäpä se kolmikymppisten juhliminen oikeastaan alkaakin, minulla on paljon itseäni "vanhempia" ystäviä, joten kaikki kolmikymppiset eivät tule samaan syssyyn, vaan niitä voidaan juhlia pitkin seuraavia vuosia. Omat 30v suunnitelmat on myöskin jo tehty! Edessä on hyvin todennäköisesti parin viikon The Matka ;)

Ihanaa viikkoa kaikille, mies palaa huomenna töihin, joten voin hyvällä omatunnolla käyttää Olivian päikkäriaikaa kirjoittamiseen! :)

                                                              Karina


8 kommenttia:

  1. Siulla on niin ihanat hiukset! Mieki haluun noin pitkät :). Mie kävin paksuna muutaman kerran baarissa ja oli ihan hauska jammailla selvinpäinki :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiina! Hirmu moni kysyikin multa lauantaina, et onko mulla pidennykset!? Ei oo! :)

      Poista
  2. Näytät kyllä ihan mielettömän hyvältä, vau! :)

    VastaaPoista
  3. Hot Mama! ;)
    Ite täytän 25 vuotta ens kuussa ja seuraavat vuodetkin tulen täyttämään joka vuosi uudestaan 25 ;D 25 kuulostaa niin hyvältä luvulta, ei liian vanha, mutta ei enää teini-iässäkään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä kiitän kohteliasuudesta!!

      25 on hyvä luku, mä sanon kans koko ajan, että olen 25 :) Se ei ole liian nuori eikä liian vanha! Tervetuloa sitten kaksvitosten kerhoon :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)