lauantai 26. huhtikuuta 2014

Lisää juhlia!

Tänään juhlimme Olivian 1 vuotiasta serkkua Pohjois-Savossa, jonne olemme juuri matkalla :)

Lahjaksi annamme valitettavasti tylsästi rahaa (vaikkapa sitten ensikenkiin?), sillä tytsy on perinnyt paljon vaatteita ja leluja isosiskoltaan.


Mun päällä on Lontoosta ostettu raitamekko, 13 vuotta sitten ostettu farkkutakki(!!) ja valkoiset tennarit.


Toi farkkutakki on aivan ihana, onneksi olen säästänyt sitä ja roudannu aina kaikkialle mukana, sillä vihdoin ja viimein se pääsee taas käyttöön! 


Mitä mieltä olette? 

Yöksi me mennään mun vanhempieni luokse, suunnitelmissa ois hyvää ruokaa ja mun lempparilautapeli: ALIAS! Wuhuu :)

Ihanaa viikonloppua lukijoilleni <3

4 kommenttia:

  1. Siis ei voi olla totta! Mulla on samantyylinen farkkutakki jonka sain 15 vuotiaana omalta serkulta. Se on kerran jo ratkennu selästä, mutta korjattu on ja muuten iskussa. Itse asiassa vasta kokeilin sitä ja kappas sehän mahtui taas päälle! Yli-ihanalta näyttää sinunkin päällä. Kiva rento asu :) Tykkäääään!! Ihanaa vloppua sinnekkin!

    VastaaPoista
  2. Mikä sattuma!
    Käytin takkia myös tänään collareiden ja topin seurana ja oli kiva yhdistelmä, ehtottomasti siis takki käyttöön!

    VastaaPoista
  3. Ihanasti käy sulle farkkutakki ♥ Mulle ei valitettavasti sovi yhtään :(

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)