perjantai 4. huhtikuuta 2014

Töistä, imetyksestä ja tatuoinneista. Ja poliisista.

Tein eilen taas pitkän työpäivän Kiteellä.


Vaikkakin minulla oli töissä mukavaa ja hauskaa, niin työtähän se kuitenkin on ja kun päivä venyy matkoineen 12 tuntiseksi, on tämä äiti illalla väsynyt. 

Onneksi minulla on ihana mies, joka oli Olivian 3,5 tunnin päikkäreiden aikana siivonnut koko talon! Miten oli kivaa tulla puhtaaseen kotiin :)

Sori, mut mun oli pakko ottaa itsestäni vessassa kuva..
Nolo, i know,

Mutta kuvan pointti onkin tämä Kulta Katriinan työpaita. Se on IHANA. Kattokaa nyt noita kukkia! Pitäiskö ottaa tuollainen tatuointi tuohon käteen?

Tatuoinneista puheen olleen, mullahan on yksi tatuointi nilkassa ja olen halunnut toisen tatuoinnin jo 9 vuotta. Otin tuon ekan siis 18 vuotiaana ja täytän ensi kuussa 27, kyllä,  niin se aika kuluu! Toinen tatska on tulossa kevään/kesän aikana, se on nyt päätetty. Ei lykkäämistä enää!!

Toinen asia, mistä haluaisin kirjoittaa on imetys (taas kerran). Mutta tällä kertaa eri fiiliksiä. Nimittäin olen alkanut hyväksymään, että se pitäisi lopetella piakkoin ja se tuntuu täysin luontevalta! Mutta kirjoittelen näistä tuntemuksista tarkemmin kunhan kotiudutaan Pohjois-Savosta. Mun vanhemmat ja veli tulevat nimittäin tänään 6kk Thaimaan reissultaan kotiin!!! Ja me tottakai ollaan heitä vastassa <3

Ainiin, eilen kun ajoin Kiteeltä Joensuuhun (noin 50km ajan) mun takana ajoi poliisiauto. Miksi oi miksi se ajaminen muuttuu niin vaikeaksi kun takapeilistä näkyy poliisiauto! Ajoin tottakai rajoitusten mukaisesti (niin kuin aina, heh heeeh), mutta paine oli kova! :D kun se lopulta ohituskaistalla ohitti minut, paljastuikin, että takanani ajoi kaksi poliisiautoa! Ihmekös tuo, että ajoin niska ja kädet jännityksessä!

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Karina




2 kommenttia:

  1. Juu heti tulee olo, että teinkö jotain? Mitä jos ne pysäyttää? Näkyyköhän se viime kuussa juotu siideri puhalluskokeessa? Valehteleekohan mittari? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri näin! Ja ajankohan liian keskellä? Liian reunassa? Liian nopeasti? Liian hitaasti? Tuskahiki valuuu pitkin selkää .. :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)