perjantai 15. elokuuta 2014

Kesän viimeisiä.

Tuntuu, että kesä on mennyt liian nopeasti ohi. Pakkanen ammottaa tyhjyyttään - missä mansikat, vadelmat ja mustikat? Miksi niiden hankinta on jäänyt aina  huomiselle?

Mustia viinimarjoja olen kerännyt ja niistä mehua mehumaijan avulla keittänyt, mut siinäpä se. Eikös mansikoita tule kuitenkin syyssato vielä? Toivottavasti tulee.



Kun eilinen päivä meni kotia siivotessa, oltiin tänään koko päivä pihalla. 


Meidän naapurin kissa Leo on aivan ihana! Niin lapsirakas, huomionkipeä, pehmeä ja tottelevainen! Eihän me omaa kissaa tarvitakaan ;)

Lupasin miehelleni eilen, että laitan terassille puuöljyn tänään. Vaikka mies varoitteli, että projektiin menee helposti 5-6 tuntia olin sitkeä sissi ja kuvittelin selviäväni nopeammin. Onneksi sain päikkäriaikaan mieheltäni apuja sillä kyllähän tuohon vaan sai aikaa menemään!



Myös ulko-oven kuisti sai käsittelyn ja olen lopputulokseen oikein tyytyväinen, hyvä meidän tiimi! Olivia nimittäin heräsi 3 tunnin päikkäreiltään tasan 10 min siitä kun kaikki oli maalattu :)

Huomenna ja sunnuntaina olen päivät töissä, päätin sittenkin tehdä vielä muutaman vuoron tässä kuussa, sillä edellis viikonlopun Helsinkireissu teki pienehkön loven lompakkooni. Ensi viikolla mulla on työhaastattelu ja jo kahden viikon päästä Olivia aloittaa päiväkodin! Ou nou, kuulostaa niin hurjalta! 


Karina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)