tiistai 19. elokuuta 2014

Työhaastattelu.

Mulla oli tänään aamulla työhaastattelu kaupungissa ja sillä tiellä olen edelleen. Pääsin nimittäin jatkohaastteluun, joka on parin tunnin päästä.

Jäin kaupungille shoppailemaan pienimuotoisesti - Olivialle sormikkaita, lapasia ja pikkuhousuja. Itselleni löysin kirpparilta täysin uuden (laput kiinni) Seppälä woman mekon. Se kävisi mulle hyvin, jos saan sen työn... 

Nyt istun Coffee housessa ja tapan aikaa. 
Pakko oli tulla purkamaan ajatuksia, sillä työhaastattelu sai mut miettimään omaa elämääni ja tulevaisuuttani. Mitä haluan, mistä haaveilen?

Sehän on selvää, että työpaikan. Mutta minkälaisen? Missä olen hyvä, mitä osaan, mitä voisin kehittää?

Tämä työpaikka, jota haen, on täysin erilainen, mitä olen koskaan tehnyt. Toisaalta taas, kun ajattelee toiselta kantilta, se on melkein samaa, mitä olen aina tehnyt - asiakaspalvelua ja myyntiä. Työ kiinnostaa mua, mutta palkkaus vähän mietityttää, koska se on tulospohjainen ja minulla ei sellaisesta ole kokemusta. Pohjapalkka ei ole mitenkään iso eli jos kunnollisen palkan haluaa, on tulosta tehtävä. 

Minua kovasti kiinnostaisi kokeilla tuota, koska toimin parhaiten paineen alla ja olen ahne. Haluan parantaa tulostani uudestaan ja uudestaan. 

Ai että mun ajatus katkeilee koko ajan, kun viereisessä pöydässä on neljän teinin porukka, jotka pelaa emäntä vs isäntä pöytäpeliä ja ne ON äänekkäitä, Huhuh. Miks pitää elehtiä ja nostaa ääntä sinne tänne koko ajan??? Argh. En pysty yhtään keskittymään enää tähän omaan kirjoittamiseeni.

No joka tapauksessa. Jos saan sen työpaikan, käyn ostamassa itselleni Sokokselta palkintokengät :D ne on Tommy Hilfigerin korkkarit, sovitin niitä haastattelun jälkeen, mutta hinta kyllä kirpaisee, 169€ .. Saa nähdä raaskinko sittenkään vaikka paikan saisinkin. 

Nyt on ajatukset kyllä niin solmussa noitten teinien takia, että taidan syventyä Olivia ja Costume lehtiin, ciao! 

Saa pitää peukkuja jatkohaasttelua ajattelen, kiitos! <3

13 kommenttia:

  1. Iik! Mä pidän peukkuja! Ja ihan ehdottomasti jos saat sen homman niin ostat ne korkkarit! ♥

    Voi noi pienet pikkuhousut on niin söpöjä! Mä kans ostin pari viikkoo sit pojille pikkuboksereita ja ne on niin ylisöpöjä että! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. IIK! Mua jännittää ihan oikeasti, mutta huomenna kolmen jälkeen se selviää!! :)

      Oi, pikkubokserit on varmaan ylisöpöjä :)

      Poista
    2. ja ostin vielä muutamat pitkät kalsarit koossa 86/92, ai että ne vasta on suloiset!!

      Poista
  2. Toivottavasti saat paikan ! :) Tsemppiä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia! Se olisi unelmien täyttymys tällä hetkellä!!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Ihana tsemppari<3 kiitos. enää 17 tuntia tietoon!

      Poista
  4. Peukkuja <3 Ilmota sit heti miten kävi!!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)