lauantai 18. lokakuuta 2014

Enterorokkoa ja Apulantaa.

Enterorokko ja flunssa tuntuvat jylläävän nyt vähän kaikkialla. Meidän perheessä ne iskikin kaikkiin! Ensin näppyjä ja kuumetta oli Olivialla, sitten nousi mulla kuume 39,3 lukemaan ja päivän jäljessä sairastui vielä mieskin.

Onneksi Olivia selvisi vähällä - yksi kuumeinen päivä ja muutama näppy nielussa ja reidessä. En ole varma olenko pienenä sairastanut enterorokkoa, luulen, että olen, sillä kuumeen lisäksi mulla oli vain jumalaton kurkkukipu, näppyjä ei esiintynyt ollenkaan. (edit. enterorokkoa voi kuulemma sairastaa monta kertaa, minä en näistä rokoista tiedä (vielä) paljon mitään..)

Torstain olin kotona sairaslomalla, mutta perjantaina oli pakko mennä töihin jo ihan senkin takia, että olimme illasta menossa Apulannan keikalle. Mun omatunto ei olisi antanut mun mennä keikalle, jos olisin istunut päivän kotona!

Apulannan keikka oli Joensuussa ravintola Kerubissa. Ihan kuten viisi vuotta sitten, kun mieheni kanssa olin ekoilla treffeillä samassa paikassa, saman bändin keikalla :) 

Silloin viisi vuotta sitten, en välittänyt Apulannan musiikista juuri yhtään, biiseistäkin tiesin vain ne, joita Nrj sattui soittamaan. Eilinen keikkakokemus oli kuitenkin jotain ihan uutta minulle. Se oli aivan mahtavaa! Viidessä vuodessa olen tutustunut bändin musiikkiin ja oppinut todellakin tykkäämään heistä! Apulanta rocks! ;)


Keikan jälkeen piipahdimme backstagella juttelemassa "poikien" kanssa. Mieheni on tykännyt Apulannan musiikista jo toooodella kauan ja olin erityisen onnellinen, kun pystyin järkkäämään hänelle tälläisen tilaisuuden :) oli mullakin kivaa! 



Valitettavsti meidän ilta loppui suht lyhyeen, lapsenvahti oli päästettävä nukkumaan ja miehellä oli tänään aamusta töihin meno, harmi sinänsä, olisi ollut mukavaa jäädä vielä edes hetkeksi tuonne jatkoille. Ehkäpä sitten viiden vuoden päästä :)

Iskeekö teihin Apulanta? 

Karina 

2 kommenttia:

  1. Enterorokon voi saada aina ja aina vaan uudestaan. Sitä on niin monta eri viruskantaa, että ei ole sama esim kun vesirokko, joka sairastetaan kerran elämässä.
    Meidän 2vuotiaalla on ollut 2kertaa entero, ekan kerran melko pahana ja toisella kertaa lievempänä...me vanhemmat ei olla saatu kyllä kumpaankaan kertana tuota enreroa. Vanhempiin se tarttuu yleensä huonommin...

    VastaaPoista
  2. Onpa näyttänyt mukavalta teidän ilta! Nuorempana kuuntelin Apulantaa paljonkin ja kävin keikoilla, mutta nyt kuuntelen oikeastaan enää kun radiosta soi. Mikä on vähän sama muidenkin bändien kanssa.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)