sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Park Side hotelli, Side, Turkki: ARVOSTELU

Kerroin heti palattuamme Turkin Sidestä, että hotelli Park Side ei ollut meille mieluisa. Miksi näin?
Kokosin hotellin plussat ja miinukset:

Plussat:

- Hiljasella paikalla, ei turhaa liikennettä ympärillä

- Huoneen koko, juuri sopiva, jopa yllättävän iso!


.Kuvakaappaus hotellin omalta sivulta.


Miinukset:

- Vaikka syrjäinen sijanti oli plussaa, oli se myös miinus, koska ympärillä ei ollut paljon mitään.

- All inclusiven ruoka: joka päivä pastaa ja jauhelihaa eri muodossa. Tai riisiä ja kanaa. Päivästä toiseen, Aamusta iltaan.

-Ymmärrän tottakai, ettei ruokaa voi viedä huoneeseen, mutta eräästä tilanteesta mulle jäi todella paska maku suuhun. Oltiin syömässä päivällistä eikä Olivialle meinannut maistua oikein mikään. Laitoin muutaman viipaleen vesimelonia lautaselle ja ajattelin, et otan mukaan, saa lapsi edes nestettä ja jotain syötävää vesimelonin muodossa. No en päässyt kovin pitkälle, kun ravintolan esimies pysäytti minut ja kielsi viemästä KAHTA vesimeloniipaletta LAPSELLE. Näin omin silmin, kun vanhempi turkkilainen nainen vei lautasellaan ison kasan voileipiä, mutta kukaan ei siihen puuttunut! Olin niiiiiiin vihainen, sanoin esimiehelle kauniisti:FUCK OFF. Lapsellista näin jälkikäteen ajateltuna, Mutta sinä hetkenä mulla vaan kiehui.

- Tarjoilijoiden käyttäytyminen. KOKO ajan  olivat Olivian ihossa kiinni. Milloin antamassa pusuja poskelle, milloin työntämässä likaisia käsiä hänen naamalleen. Arvaatka tehtiinkö jo ekana iltana selväksi, että katsoa saa, koskea EI.

- Tarjoilijat olivat muutenkin epäammattimaisen oloisia.

-Henkilökunta kielitaidoton. Respassa kukaan ei edes tervehtinyt koskaan, käyttäyminen asiakkaita kohtaa töykeää.

- Uima-allas oli kauttaltaan 1,70 m syvä. Arvaatka oliko jopa 176 senttisenä vaikeaa olla koko ajan varpaillaan, jos ei halunut uida? Oli. Onneks oli sentään pieni lastenallas!

- Siivojat. Ei kuule auttanut ovessa PLEASE DO NOT DISTURB laput, oveen koputettiin juuri kun lapsi oli nukahtamassa, ja tultiin saman tien sisään,. mitä jos me oltais harrastettu seksiä silloin? 

- Langaton netti. Niinhän ne mainostaa! Todellisuudessa wifi toimi hyvin vain hotellin aulassa. Huoneessa harvemmin.

-Äärimmäisen huonot sängyt. Mieheni selkä oli ihan paskana koko reissun ajan.

- Iltaohjelmien melu. Ohjelmat alkoivat yleensä klo 22.30 ja kestivät puoli yhteen. Musiikki soi aina täysillä. Hauskaa näin lapsiperheelle, Eiksje.

- Suihku. Välillä tuli kuumaa vettä, sit heti perään kylmää, sit taas kuumaa. Hyvä etten polttanut Olivian ihoa kerran!

Huoh. Paljon, paljon miinuksia! Tuskin nuo oli meistä riippuvaisia asioita, sillä itse koetimme olla ystävällisiä ja kohteliaita aina kaikkia kohtaan. Harmi ettemme itse saaneet samanlaista kohtelua!

Kuulostiko oikeilta ongelmilta teidän korvaan?

Karina



42 kommenttia:

  1. Joku voisi ajatella että turhasta natistaan, mutta mun mielestä noi on kyllä ihan oikeita ongelmia ja itse en ainakaan kaipaisi tollaisia lomalle. Lomalla kaiken pitäs sujua mutkattomasti ja se hinta mitä siitä yleensä maksetaan, niin luulisi sillä saavan palvelua. Varsinkin tuo ettei saanut meloniviipaleita viedä mukanaan lapselle, ihan käsittämätöntä! Sängyt tuntuu olevan joka paikassa huonot, meillä oli just Kosilla ihan sairaan kovat sängyt, mua ihan sattui kun nukuin kyljellään kun oli niin kova. Harmi että kävi tollanen tuuri hotellin suhteen, toivottavasti kuitenkin muuten kiva reissu!

    http://matkalla-aitiyteen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kiva reissu! Nautimme kovasti perheajasta ja auringosta :) Hotelli nyt sattui olemaan mitä oli, ja siksi kirjoitin asiasta. Kiitos kun jätit kommentin, käyn varmasti kurkkimassa myös sun blogia :)

      Poista
  2. Itse matkailualalla työskentelevänä haluaisin kysyä, että kannattaako sieltä kotoa lähteä yhtään mihinkään? Jää Suomeen jos odotat kaiken olevan samanlaista Turkissa kuin täällä. Olisit voinut myös valita lapsiperheystävällisen hotellin, jolla olisit välttäbyt lähes kaikki "miinukset"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi!

      En kiitos jää kotiin istumaan, matkustamme varmasti jatkossakin. Odotamme vaan saavamme edes OK-kohtelua hotellissa, jossa vietämme kuitenkin ison osan ajastamme. En todellakaan odota kaiken olevan samanlaista kuin Suomessa, sanoinko että odottaisin? Odatan kuitenkin asiakaspalvelua :)
      Ja eikö asioista saa kirjoittaa oikeilla nimillään? Pitääkö kaikkea vaan kehua, olemattamiakin asioita? Ettekö te matkailualan ihmiset ymmärrä, että joskus asiakas on vaan oikeassa? Tämähän on vain meidän kokemukseen perustuva kirjoitus. Ja anteeks nyt vaan, mutta miten lapsi edes liittyy näihin kokemuksiin? Yhtä negatiivinen kokemus olisi varmasti ollut vaikka oltais oltu kahdestaankin.

      Poista
    2. Todellakin asiasta saa kirjoittaa sen oikealla nimellä. Välillä kannattaa vain mennä itseensä ja miettiä, että onko mainitsemasi ongelmat oikeasti ongelmia. Lapsi liittyy olennaisesti mm. siksi, että se on mainittu lähes joka kohdassa. Vesimelooni valituksesi sai mut lähinnä nauramaan :D Vietkö sä suomessakin seisovastapöydästä tavaraa mukanasi, et? Niimpä, ravintoloilla on omat käytäntönsä joita he noudattavat. Uima-altaastakin kitiseminen on täysin turhaa, koska jotkut tykkäävät niissä oikeasti uida ja lapsille on senkin takia yleensä omat altaansa.

      Poista
    3. Jos luet negatiiviset kohdat uudestaan ja jätät huomiomaitta sanat lapsi/olivia, huomaat että ne asiat oli ihan yhtä lailla olemassa, oli lapsi mukana tai ei. Tarjolijoiden epäammattimaisuus, huono ruoka, melu, suihku netti etc.

      Ton vesimelonikohdan valitus oli lähinnä sitä, että muut, varsinkin turkkilaiset saivat raahata ruokaa huoneisiinsa kilokaupalla, mutta me ei saatu viedä lapselle kahta siivua vesimelonia. Jos kaikilla olisi samanlaiset säännöt, asia olisi ok. Mutta kun ei ollut.

      Poista
    4. :DDDDD länsimainenahdinko 5/5 meloonit jäi saamatta ja ei saatu vaiks muut sai netti ei toimi ja rip oman perheen yhteinen aika :D onneks suomes netti toimii ja sillee XDXDXD

      Poista
    5. Niinkuin sanoin, meillä oli kokonaisuudessan mukava reissu, hotellin miinuksista huolimatta :)
      Sä et oo lukenut mun blogia aikaisemminm tulit facebookin bloggaajt sivustin kautta huutelemaan ja teiniangstaamaan, jos tuntisit mua yhtään, tietäisit, että harvemmin mistään valitan ja toisekseen, olen elämässäni kokenut aika paljon, joten usko pois, netti tms ei loppujen lopuksi ole edes tärkeää. Postauksen tarkoitus oli arvostella hotelli ja näin tein. Sinä voit taas mennä angstaamaan jonnekin muualle :)

      Poista
    6. Anteeksi, en tiennyt, että komentoidakseen tähän blogiin pitää tuntea sinut jotenkin syvällisemmin.

      Poista
    7. Tätähän mä tarkoitinkin..

      Poista
  3. Uima-allas oli kauttaltaan 1,70 m syvä. Arvaatka oliko jopa 176 senttisenä vaikeaa olla koko ajan varpaillaan, jos ei halunut uida? <- Hei nyt vittu oikeesti :DD Miksi menet uima-altaaseen jos et ole valmis uimaan. Ihme huutelua taas...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha. Noh, varmaankin sen takia valitan asiasta, koska mulla on LAPSI, ketä kannattelen vedessä, varpaillaan se ei ole kovin helppoa ;) Ja kaikssa normaaleissa altaissa, on yleensä sekä matala, että syvempi osuus. Mut ehkä olen sitten tottunut liian hyvään? ;)

      Poista
  4. Kyllähän nyt lomalla haluaa vaan myös vilvoitella altaassa ilman että tarvii räpiköidä henkensä edestä, itse 160cm pitkä ei olisi osunut jalat edes pohjaan. :D ihan ihme huutelua anonyymeiltä. Ja mun mielestä all inclusive hotellissa sitä ruokaa saa kyllä viedä ravintola-alueelta pois. Meillä ei ollut all inclusive hotelli Kosilla ja saatiin silti viedä kokonainen lautasellinen pastaa huoneeseen kun lapsi ei suostunut syömään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo..jokaisella on oikeus omaan mielipiteensä. Ymmärrän kyllä heidänkin vasta-argumentteja, ja onhan se näinkin, että postaus on kirjoitettu tarkoituksella vähän kieli poskella, eli laitoin kaikki pienimmätkin asiat, mitkä ärsytti. Kaikki ei vaan tajua tätä :)

      Poista
  5. All inclusiven tarjonta korreloi usein sen hinnan kanssa, mitä matkasta on maksettu. Samoin sijainti, allas alue jne. Eli jos matkailee ns. budjetilla, aina välillä löytää helmen ja aina välillä samalla budjetilla näkee toisenlaista.

    Tarjoilijoiden innostus lapseen kertoo mahdollisesti siitä, että heidän kulttuuri pitää lapsia tällaisessa asemassa? Vain tässä kohtaa sanoisin, että on parempi jäädä kotiin jos ei siedä vieraita pöpöjä ym. Tai sitten matkustaa maihin, missä tiettävästi tarjoilijat jättävät lapset rauhaan. Matkustaminen on kulttuurienkin kohtaamista, ei pelkästään aurinkoa.

    Sekä siivoojan toiminnasta että iltaohjelman melusta olisi pitänyt mainita hotellin vastaanottoon (joka tosin saattaa olla haaste jos he todella ei puhu englantia). Ainakin se melu olisi voinut saada teille toisen huoneen, jonne melu ei mahdollisesti kuuluisi, ainakaan niin hyvin? Lähtökohtaisesti hotellille on annettava mahdollisuus korjata toimintansa jotta lomanne olisi onnistunut hotellinkin osalta. Sen jälkeen voi vasta reklamoida matkanjärjestäjälle.

    Lapsiystävällisiä hotelleja kannattaa katsoa esim. Finnmatkoilta, Aurinkomatkoilta ja Tjäreborgilta (Sun Garden hotellit). Maksaa enemmän kun kaksin budjetilla matkaillessa, mutta se tuo myös huolettomuutta lomaan ja varmuutta, että asiat on ajateltu lapsiperheiden kantilta. Hyviä kokemuksia itselläni on juurikin finnmatkojen ja tjäreborgin lapsihotelleista.
    Kiva kuitenkin, että hotellikokemus ei pilannut lomaanne täysin vaan saitte nauttia lomasta ja perheajasta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista Anonyymi!
      Oikeassa olet, hyvinkin monessa kohdassa! :)

      Hotellille olisi ollut turhaa valittaa mistään, heidän englanti oli ihan oikeasti nollatasoa. Eivät edes ymmärtäneet, mitä mies halusi, kun kävi respassa ilmastoinni kaukosäätimeen pyytämässä uusia paristoja, kun se ei toiminut. Ja hänellä oli ihan koko kapula mukana.. silti sai elekielellä kertoa, mitä haluaa :D

      Olihan se meiltä ihan liiankin rohkeaa varata Lucky Star hotelli, mutta koska tälläisestä oli jo kokemusta (ja Turkissa sekin), luotimme, että tämä olisi yhtä hyvä kuin edellinenkin oli. Aina ei voi voittaa :)

      Ensi kerralla osaamme varata vähän eri kriteerein, tulipahan nyt kokeiltua tälläinenkin ja kuten ymmärsitkin, matkamme oli aivan ihana, hotellin puutteista huolimatta!

      Poista
  6. Päris "normaalsed" inimesed kommenteerimas siin seda postitust ma vaatan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Inimesi on köiksuguseid :D pole midagi, yhest kôrvast sisse ja teisest välja ;)

      Poista
  7. Mitä ihmettä nää anot jyystää:D. Hoho. Mut joo ymmärrän kyllä, mie oon kans saanu ihan ihme kohtelua eräässä hotellissa barcelonassa jossa mm hotellin työntekijä varasti miun luottokortin tiedot (muualla en siis luottokorttia käyttänyt). Lisäks yrittivät laskuttaa kahdesta eri huoneesta kun tää respan äijä oli meidät majottanut väärään huoneeseen. Huohhhhh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa anot jyystää :D
      jakaahan tämä postaus mielipiteitä, ei mua haittaa!

      Ihme touhua sun Barcelonan hotellissa!!!

      Poista
  8. No jopas on ihmeellistä kommentointia :o mun mielestä hyvä postaus, itsekin oon googletellut hotelleja, joihin mahdollisesti mentäis, niin tää on varmasti tarpeen joillekin! Laitahan palautetta myös matkanjärjestäjälle/nettisivulla :) Kuulostaa kyllä rasittavalta, vaikka olisitte olleetkin kahdestaan, niin kyllä sitä silti ansaitsee nukkua ja syödä hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ymmärryksestä :)

      Oon samaa mieltä, vaikka olisimme olleet kahden, olisin varmasti "valittanut" ihan samoista aiheista!

      Poista
  9. Ompa noitten anonyymien kommentit niin lapsellisia!:) Kiva vaan, että kerroit mielipiteesi hotellista! :) itse olin pari vuotta sitten Sidessä, mutta hotel dragonissa ja pidin kovasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kans Siden toisesta hotellista aivan upea kokemus. Yksi parhaita hotelleita, missä oon koskaan ollut! Pegasos World, 5 tähden all inclusive hotelli! Siellä kaikki toimi ja henkilökunta oli todella ystävällistä :)

      Poista
  10. Oliko hotelli ns. perhehotelli vaiko ihan normi?

    Itse olen kyllä huomannut että lapsen jälkeen on ollut tarkempi ja herkempi valittamaan kaikesta. Mm juurikin melusta, altaasta yms.
    Jotenkaan kun ennen lasta kaikki ei haitannut samalla tavalla :)

    Lapsen jälkeen itse olen ollut tarkempi hotellia valitessa (että lapset otettu huomioon yms). Ja enää ei olla lähdetty matkalle jossa hotelli selviää vasta perillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Normihotelli oli ja tosiaan Lucky star 3 eli kyllähän se oli tiedossa, että ihan parasta ei tulla saamaan - eikä sitä edes odotettu. Mutta käytöstavat, kuten esim tarjolijoiden huutelut mun perään/siivojien sisällä tupsahtamiset milloin sattuu ja respan kylmääkin kylmpempi vastaanotto on sellaisia, joita ei missään hotellissa pitäisi olla. Oli sitten yhden tai viiden tähden paikka.

      Seuravaalla kerralla varataan viiden tähden hotla, for sure :)

      Poista
  11. Olisi kyllä häirinnyt minuakin nämä, uima-allasta lukuunottamatta! :D Siis uima-allaskin jäisi harmittamatta vain siksi, etten voisi pyrkiä sinne kahden lapsen kanssa kuitenkaan, joten...

    Varsinkin tuo huoneeseen paukkaaminen milloin hyvänsä ja iltamenojen möykkä on häirinnytkin. Onneksi yleensä vain minua ja miestä, lapset on nukkunut aika hyvin kaiken läpi. Toissa kerralla Kreikassa askartelin oveen "Baby sleeping"-kyltin ja sitä ne kyllä kunnioitti, eikä tunkeneet enää huoneeseen kyltin ollessa ovessa. Ja tuo veden lämpötilavaihtelu mua jänskätti, kun oltiin ekaa kertaa vauvan kans matkoilla ja sen vuoksi oltiin ostettu 50cm halkaisijaltaan oleva puhallettava kahluuallas mukaan, että voidaan tarvittaessa kylvettää lapsi. Ei onneks tarvittu siihen tarkoitukseen, mut kiva läträyspaikka siitä saatiin hotellin puutarhaan :)

    VastaaPoista
  12. Ikävää että hotelli oli huono, eikä vastannut odotuksianne. Mutta muistaakseni aiemmin kirjoitit, että valitsitte ns. matkajokerin eli hotelliin ei pystynyt itse vaikuttamaan ja majoituspaikka selviää vasta paikan päällä. Ehkä ensi kerralla, jos vaatii paljon, kannattaa hotelli varmaan katsastaa ja varata etukäteen eikä suosia näitä jokeri/halppismatkoja. Yleensä kun nuo matkajokeri hotlat sattuu olemaan niitä 2 tai 3tähden hotelleita, joilta nyt ei voi hirveitä vaatiakkaan. Itse ainakin lapsen kanssa reissuun lähtiessä panostan hotelliin, hyvä (lapsi)hotelli etsitään ja varataan hyvissä ajoin ja maksetaan sitten vaikka tuplasti, kunhan saadaan mitä halutaan. Miehen kanssa kaksin reissatessa sitten eriasia, välttää vaikka se 2tähden hotelli, silloin kun yleensä hotellilla käydään vaan pyörähtämässä ja nukkumassa. Yhteenvetona siis: kaksin tuo matkajokeri ihan jees, halvat matkat ja hotlalla oleilu niin vähäistä et se ja sama missä nukkuu. Lapsen kanssa matkassa panostan juurikin hotelliin, jälkeenpäin on turha tulla itkemään jos itse valinnut matkan jossa hotellista ei edes tietoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on, tiedossa oli, ettei mitään priimaa tulekaan, mutta kuten jo aiemmalle kommentoijiolle kirjoitin - käytöstavat, kuten esim tarjolijoiden huutelut mun perään/siivojien sisälle tupsahtamiset milloin sattuu ja respan kylmääkin kylmpempi vastaanotto on sellaisia, joita ei missään hotellissa pitäisi olla. Oli sitten yhden tai viiden tähden paikka.

      Lapsen kanssa ollaan matkusetttu niin Thaimaassa kun ihan Tallinnassa, niissä meillä on kuitenkin ollut erilaiset majoitukset, Thaikuissa vanhempien viiden tähden kämppä ja Tallinnassa tätini koti. Ehkä vaan ollaan totuttu liian hyvään :D Turkissa ollaan oltu kahdestaan Lucky star 3 hotellissa ja se oli aivan ihana! Kaverin kanssa oltiin myös Sidessä Pegasos world 5 tähden hotellissa ja se on paras hotelli, missä olen koskaan ollut. Nyt vaan sattui tälläinen! Enkä mä mitään itke :D kirjoitin vaan mielipiteen hotellista, jotta kukaan ei tarkoituksella varaa tätä paikkaa!

      Poista
  13. Ja vielä kysymykseesi, näin myöskin matkailualalla työskentelevän näkökulmasta: Onhan noi toki oikeita ongelmia juu, mutta se on ihan kiinni mitä itse tilaa/mistä maksaa.. Jos valitset edullisen jokerin, et voi odottaa viiden tähden majoitusta/kohtelua. Toivottavasti seuraavalle reissulle hotellivalinta on mieluisampi. Hotelli, varsinkin pienen lapsen kanssa matkustaessa kun on aika suuriosa sitä matkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Virheistä oppii ja näin mekin tehdään, ei enää lucky star hotelleja, kun ollaan koko perheen voimin liikenteessä :)

      Postauksen tarkoitus oli edelleenkin kertoa muille hotellista, jotta eivät varta vasten lähde varaamaan tätä. Matkaan kokonaisuudessaan olen hyvin tyytyväinen ja kivoja muistoja jäi!

      Poista
  14. Ja pakko puolustaa nuita määrittelemättömiä majoituksia sen verran, että meille kävi erittäin hyvä tuuri ja saatiin huippu hotelli ja nautittiin lomasta. Siis juurikin lasten kanssa. Ja halvalla. Että ei se niinkään mene, ettei ikinä voi lähteä lasten kanssa mihinkään halvalla ja suunnittelematta...

    Tottakai sen riskin ottaa aina määrittelemättömälle hotellille äkkilähdöllä lähtiessään, mutta missään Karina ei kai ole puhunut määrittelemätöntä majoitusta vastaan, vaan nimenomaan tätä hotellia vastaan? Eikö siitä saa muille _kertoa_ (valittaminen on aika vahva ilmaus), ettei ollut tyytyväinen? Onko se oikeus vain niillä jotka etukäteen valitsi ko. hotellin?

    Minä ainakin olen tyytyväinen siihen, kun muut kertoo kokemuksistaan, niin ei tarvitse ihan kaikkien kokeilla tuuriaan...

    VastaaPoista
  15. Pakko mainita, että me oltiin lapsen kanssa all-inclusive hotellissa, ja seisovasta pöydästä Sai viedä ruokaa huoneeseen kun lapsi oli kipeä.. Eli riippuu varmaan hotellista Tai siitä asiakaspalvelusta.. Ja meilläkin on vaalea tukkainen poika, en tykännyt kun kaikki lääppi tai pussaili, joku roti sentään! Sama juttu vauvamahani kanssa, pakko oli sitäkin silitellä.. :P No, jospa ne turkissakin oppisi asiakaspalvelua ajan kanssa..

    VastaaPoista
  16. Ei hyvältä kuulosta :/ jokseenkin eriarvoista kohtelua, juuri tuollaista inhoan

    VastaaPoista
  17. Itse olin juuri viikon kyseisessä hotellissa. Minun aikana henkilökunta oli ystävällistä ja avuliasta, en voi heitä kyllä moittia. Juotavaa ja hedelmiä sain viedä huoneeseen, ei kukaan henkilökunnasta kieltänyt vaikka näkivät. WiFin toiminta kerrotaan hotellin sivuilla: Toimii hotellin aulassa, miksi siis olisi toiminutkaan huoneissa. Hotellin lähistöllä ei ollut juuri mitään, ei haitannut yhtään. Otin googlen kautta selville hotellin sijainti ym. tiedot ja ne vastasivat kuvausta täysin. Jos haluaa lapsiystävällisen hotellin joka sijaitsee lähellä kaikkea mahdollista niin kannattaa etsiä kriteerit täyttävä hotelli valmiiksi eikä ottaa hotellia hakuammuntana. Jos haluaa luksusruokaa yms sellaista niin suosittelen lämpimästi menemään vaikka Antalyassa Laran alueella Delphin Diva hotelliin; maksaa hiukka enemmän mutta palvelu pelaa ja ruoka loistavaa MUTTA lähistöllä ei oo paljo mitään, joutuu liikkumaan hotellilta esim. taksilla shoppaileen paremmin kuin mitä lähikaupoissa voi tehdä. Mukavia Turkin matkoja jatkossakin.... rahalla saa mitä haluaa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa, että sait positiivisen kokemuksen hotellista! Me ei saatu. Sen varmaankin huomasit jo kirjoituksen perusteella. Mulla ei ole mitään tarvetta valehdella tästä asiasta ja totuus tosiaan oli se ettei muutamaa vesimeloni palasta saanut viedä huoneeseen. Kiva että vieraat ovat siellä eriarvoisia... Kiitos vinkeistä, eiköhän me ensi kerralla suunnitelmia matkaa vähän paremmin :)

      Poista
  18. Olimme myös samaisessa hotellissa kesällä, eikä moitittavaa löydy muuta kuin ruotsalaisten turistien kovaäänisestä juhlinnasta.Tarjoilijat oli tosi mahtavia ja ruoka hyvää. Menemme uudestaan samaan paikkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä mukavaa!
      itse en menisi enää samaan paikkaan:)

      Poista
  19. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high
    PR Tumblr blogs. I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks
    from high PR blogs. And you also know how costly it can be to have
    backlinks to this high PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks to your site.


    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    My blog ... Cheap High PR Tumblr Blogs

    VastaaPoista
  20. Ekp. Jaksanut lukea kaikki kommentteja mutt toteanpahan vaan että etukäteen kannattaa googlettaa hotellia muualtakin kun matkatoimiston sivulta. Ja huomioida ettei 3:n tähden all inclusive ole 5 tähden all incl. Ja vielä huomioitavaa että Turkissa kun ollaan ei ole siis Suomessa, niin ruuan kuin vedentulon yms suhteen. Maassa maan tavalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos palautteestasi. Tämä oli lucky star 3 hotelli eli emme tietäneet etukäteen, mihin hotelliin menemme. Otimme tietoisen riskin. Se ei taas tarkoita sitä, että siihen pitäisi olla tyytyväinen niin kuin suomalaisilla on tapana vissiin olla. Jokin on huonosti niin "ei se mitään". Sun pontit ois muuten varmaan ihan hyviä, mut mä oon Neuvostoliitossa synytynyt lapsi, joka muuttanut Suomeen vasta 14 vuotta sitten ja olen aika vähään tyytyväinen. Olin myös vaihto-oppilaana Moskovan lähellä tverissä venäläisessä asuntolassa ja jopa sen taso oli joissakin asioissa parempi kuin tämän kyseisen hotellin.

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)