torstai 11. joulukuuta 2014

Ajtuksenvirtaa kesken työpäivän.

Olin viime viikolla töissä supertehokas ja sain aikaan todella hyvää tulosta. Innostin asenteellani myös muita ja vielä perjantaina olin täysin varma, että hyvä fiilis ja kova työnteko jatkuu myös tällä viikolla.

No kuinkas kävikään.. tuntuu, että en saa tällä viikolla yhtään mitään aikaiseksi! Eikä se ole vain tunne, vaan puhasta faktaa, numerot kun eivät valehtele ja tilastollisesti nyt on menossa koko lyhyen urani suoraan sanottuna paskin viikko.

Mua ei vaan huvita työnteko tällä hetkellä yhtään. Haluan kotiin, ottaa Olivian kainaloon ja tuhista hänen kanssaan lämpimän peiton alla nenät vastakkain. Haluan syödä suklaata ja juoda isoja mukillisia teetä, haluan katsoa romanttisia hömppäelokuvia, syödä jäätelö ja töpsytellä villasukat jalassa, katsoa tulta uunissa sekä antaa lumen laskeutua kauniisti pihamaalle.

Lähestyvä Jouluko tämän tunteen tekee? Miksi en saa itseäni niskasta kiinni, miksi laiskottelen töissä, kun tiedän, että provisiopalkallisena tämä laiskottelu tulee tuntumaan tammikuun palkassa ja pahasti. Miksi, miksi, miksi raha ei motivoi mua nyt yhtään? Rahahan on aina motiovoinut minua, mikä nyt mättää..

Mulla on tätä työtä kohtaan viharakkaussuhde näköjään. Joka toinen viikko olen ihan fiiliksissä ja joka toinen viikko selailen työpaikkailmoituksia ja mietin , että onkohan minusta nyt tähän sittenkään. Toisaalta en haluaisi lähteä tästä yhtään mihinkään, sillä suurimmaksi osaksi minullahan menee tosi hyvin täällä! Se huono viikko vaan onnistuu pilaamaan aina koko hyvänolon tunteen eikä siitä näköjään pääsekään ihan helpolla eroon.

Vai onko mulla vaan niin kova ikävä Oliviaa?

Haluan kotiin :(


Karina



2 kommenttia:

  1. Tuttu tunne sillon kun tein ite työtä,jossa suuri vaikutus palkkaan oli nimenomaan proviikalla ja tuloksilla. Sillon kun kauppaa tuli,fiilis oli huikea. Sitten kun oli huonoja päiviö/viikkoja,se oli henkisesti tosi kuluttavaa :/. Tee niinkuin sydän sanoo :).

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)