sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Baby nr. 2

Voi vihdoin pääsen kertomaan teille tämän suuren uutisen!


Meille on tulossa kesävauva! 
Laskettu päivä on heinäkuun lopussa eli nyt on menossa 15.raskausviikko!

Mun piti pantata tätä tietoa blogin puolelta, koska halusin kertoa ensin esimiehelle - kasvotusten ja ennen sitä piti tottakai odottaa, että ensimmäinen ultra on takana. Nyt tämä kaikki on ohi, näin esimieheni perjantaina (hän on siis fyysisesti aina Helsingsissä), kun meillä oli firman järjstämä Sihteeripäivä Tampereella. 

Eli meillä TULEE VAUVA!!!!!! <3 <3 <3

Nyt meille tuli vieraita, pus!


Karina

65 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon vihdoinkin! Blogistasi oon saanut käsityksen, että olette jo pitkäänkin toivoneet Olivialle sisarusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Taija!
      Ollaan toivottu toista lasta pienellä ikäerolla, mutta ei varsinaisesti yritetty uutta, koska halusin olla ensin töissä. Tarkoitus olikin aloittaa yritys joulu-tammikuussa, mutta pikkuinen ajattelikin tulla pari kk aiemmin :)

      Poista
  2. Miten ihana uutinen!!!! <3
    Onnea ja ihanaa odotusaikaa!! :)
    Kesävauveli <3

    VastaaPoista
  3. Ihanaaaa! Onnea äitille, isille ja tulevalle isosiskolle! :)

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos Maria, on aika onnekas olo kieltämättä!

      Poista
  5. Mä arvasin!!! Mä jotenkin oon vaan odottanu että koska tuut kertomaan tän :D <3 onnea!!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vai arvasit ;) Niinhän se blogi hiljentyi alkuraskaudessa, kun vointi oli.. etova ja väsynyt! Miten sulla menee?

      Poista
    2. Juu niin mullakin sillon kävi, ja sit olikin pakko lopettaa jo kokonaan. :)

      Hyvin mulla menee :) Lapset kasvaa, Milja täyttää just sen 2v ja pikkumies samoihin aikoihin jo 5kk! Aika kuluu liian nopeaan. Blogia on välillä ollut ikävä.. :)

      Toivottavasti sun raskausaika sujuu hyvin <3

      Poista
    3. Ihana kuulla, että kaikki on hyvin! Ja 5kk jo! Herranen aika, sulla on kohta täysi hulina kotona päällä, kun pikkumies lähtee liikkeelle!
      Kiva olisi lukea teidän kuulumisia, ilmoittele, jos joskus vielä kirjoittelet <3

      Poista
  6. Ihanaa Onnea <3 oon seuraillut sun blogia aina Olivian raskausajasta alkaen, meillä on melkein samanikäiset tytöt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau, kiitos, kun olet pysynyt mukana noin kauan! Jutut tästä tuskin paranee, mutta blogi saa nyt uutta sisältöä <3 Kiitos onnitteluista!

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Kiitos Natta! Ollaan todella onnillisia <3

      Poista
  8. Aivan ihanaa hurjasti onnea! Odottelinkin milloin saan kuulla tämän uutisen sinulta. joskus kirjotellu painonpudotuksesta ja onnistui kyllä nion hyvin että sain pudotettua vielä kymmenen kiloa. No näin anonyymina en muista enää nimimerkkiä minkä laitoin mutta odotan myös vauvaa rv 6+4. Toivon niin että kaveri pysyy matkassa! Ja syyskuussa saisi 5/13 syntynyt poikamme sisaruksen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau, herranjestas, sähän oot laihduttanut oikein urakalla! Mä koetan nyt hillitä painonnousua tässä raskaudessa. Olivian aikaan olin aika välinpitämätön sen suhteen. Luultavasti en loppua kohti voi enää paljoa vaikuttaa, mutta ainakin nyt alussa voin. Ja olen onnistunutkin. viimeksi näillä viikoilla oli jo +2kg ja nyt ei ole tullut vielä yhtäkään kiloa! Lisäksi hankin 10 kerran salikortin, tavoitteena käydä 2 kertaa viikossa :)
      Hirmuisen paljon onnea myös sinulle, toivotaan kovasti, että pysyy matkassa <2

      Poista
    2. Samaa koitan minäkin että mahdollisemman vähän kerään raskauskiloja niiden aikasempien 22kg sijasta. synnärille tosin jäi heti 8kg.. ja pudotin siitä sitten 24kg. Olin hieman ylipainoinen kun aloin poikaa odottamaan mutta nyt hyvässä normaalipainossa. Kumma kyllä että paino on vielä muutaman kilon tippunut. Niin väsynyt olo kyllä tällä hetkellä ja paha olo ajoittain mutta syömään pystyn kuitenkin. Nyt vaan jatkan normaalia syöntiä ja toki nyt annan itseni herkutellakin välillä ;) pyrin itsekin nyt vähintään kaks kertaa viikos kahvakuulailla ja lenkkeillä melkee päivittäin.

      Poista
    3. Aa nii ja kiitos onnittelusta. Olinpa epäkohtelias. :D

      Poista
  9. Onnea miljoonasti! Ihana juttu ja hassua on se, että meidän esikoiset syntyi viikon sisällä toisistaan ja nyt mulla myös kakkosen laskettu 23.7. Olen lukenut sun blogia alusta asti ja joskus kirjoittelin itsekin. Oma blogin pitäminen jäänyt mutta hengessä mukana edelleen. Äh, ihanaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miljoonat kiitokset! Muistan sun blogin ja luinkin sitä, mutta nyt huomasin, että et olekaan lukulistallani enää.. oisko siinä käynyt niin, että pidit pidemmän tauon ja ajattelin sun lopettaneen? Pitää tehdä korjausliike ja liittyä takaisin :)
      Tää on ihan uskomatonta - jos meidän esikoiset on syntynyt viikon sisällä toisistaan, niin arvaapa, mikä mun laskettu aika on? 24.7 !!! :) Hirmuisesti onnea myös sinulle <3

      Poista
  10. Ihanaa, kun Olivia saa sisaruksen <3. Toivottavasti raskaus sujuu hyvin :).
    T. Heidi

    VastaaPoista
  11. Wow!! Onnea ihan älyttömästi!! ❤👶 onko ollu hyvä vointi alkuraskauden? 😊 oonki vähä ootellu sulta tällasia uutisia 😉

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, kun kaikki odottaa tätä uutista, kukaan ei oo oikein yllättynyt :D Mun isäkin sanoi, et "no yllätyyys"
      Alkuraskaus eli viikot 6-12 oli karmeeta väsymystä ja pahoinvointia, yökötti kovasti, mutta en antanut periksi enkä oksenatunut. Nyt tuntuu tosi hyvältä, ei yhtään raskaana olevalta! Väsymys on toki läsnä koko ajan, mut se johtuu huonosta unesta, en osaa nukkua enää syvästä, nukun tosi pintapuolisesti ja herään jokaiseen pieneenkin ääneen. Kiitos onnitteluista:)

      Poista
  12. Oi, teillekin! Onnea todella paljon koko perheellenne! :) Ylpeä isosisko siellä kuvassa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isosisko on ylpeä! Pussailee jo nyt masua ja juttelee vauvalle :D Kiitos onnitteluista<3

      Poista
  13. Oii, ihana uutinen! Paljon onnea :)!

    VastaaPoista
  14. Vastaukset
    1. Kiitos Satu, ihana huomata, että te vakkarilukjiat pysytte mukanani <3

      Poista
  15. Paljon onnea! <3 Oon lukenu sun blogia varmaan alusta asti, kun meidän esikoiset on samassa kuussa syntyneet ja näyttääpi siltä, että nämä toisetkin on samalle kuulle! :)
    T. Äiti 3/2013 ja 7/2015

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olen todella otettu, että olet jaksanut pysyä mukanani näin monta vuotta! Ja ihan uskomatonta, että kohta ollaan molemmat äitejä 3/2013 ja 7/2015 lapsille, täytyy sanoa, että luonto varmaan ajattelee, että tämä on paras ikäero :) Onko sun esikoinen tyttö vai poika? Mulla on nimittäin tällä hetkellä todella vahva poikaolo!

      Poista
    2. Mun esikonen on kans tyttö.. :) Ja nyt tosi vahva poika-olo itelläki! :D
      T. Äiti 3/2013 ja 7/2015
      Ps. Vähän myöhässä tää mun kommentti! :D :D

      Poista
  16. Oi ihana uutinen! :) Paljon onnea :)
    Anniina

    VastaaPoista
  17. Paljon onnea teille kaikille! <3 Mennäänkö lenkille jonain päivänä? :) toki voidaan nähdä muutenkin :D

    Jaana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jaana! <3
      Mä en oikein tiedä millä ajalla ehdin lenkille, on aika tiukassa tuo vapaa-aika :/ pitää viestitellä, kyllä me nyt jonkinnäköiset treffit saadaan aikaan!!

      Poista
  18. Heiii, pariin päivään en oo ehtinyt blogien pariin ja heti sä täräytät tämmöisen uutisen :D Onnea!! En kyllä voi minäkään kovin yllättynyttä esittää :D Mulla muuten on kaveri, joka pyöräytti pojan päivää ennen mua silloin 3/2013 ja hänkin saa vauvan parin kuukauden sisällä, kyllä tuntuu olevan suosittu ikäero :) Minä varovaisesti kolmatta kuumeilen........ Iik! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Piia M! Ei kannata pitää pausseja blogeista, suuret uutset jää väliin ;) haha, ei tuo nyt varmaan huomaanatta ois jäänyt kun seuraavat 6kk voi olla aika odotuspainotteista tekstiä :)

      Ui ui, kolmatta! Toivottavasti kuume muuttuu pian odotuksesti <3

      Poista
  19. Minäkin oon tätä jo ootellut! :D Tuhannesti onnea! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Te olette ihania, kiitos onnitteluista! <3

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)