torstai 26. helmikuuta 2015

Kuulumisia.

Aika tuntuu rientävän liiankin nopeasti. Juuri, kun ajattelin tulla kirjoittamaan viikonlopusta, tajusin, että nythän on jo torstai, ehkä se juna meni jo. Viikonloppukuulumisia kerrotaan viimeistään tiistaina mutta ei enää torstaina.

Kerronpa silti. Mulle iski viime viikon keskiviikkona töissä niin paha päänsärky, huono olo ja velttoisuus, että piti ihan Terveytalolla mennä käymään. 3 päivän sairaslomatodistus kädessä, lähdin migreeni diagnoosin kanssa kotiin. Täsmälääkkeitä en voinut saada, koska olen raskaana. Mutta yllätyksekseni sain kuussatasta Burananaa. Ja minä kun luulin, että raskaana saa syödä vaan Paracetamolia sisältäviä kipulääkkeitä. Buranaa saa kuulemma ottaa ensimmäisen ja toisen kolmanneksen aikana. Mutta ei kolmannen.

Minä päätin kärsiä ja välttelin Buranaa kuin ruttoa. Keskiviikkoiltana ja torstaiaamuna otin yhdet tabletit, mut en enempää. Makasin pimeässä huoneessa ja nukuin. Pauli oli töissä ja vei Oliviankin päiväkotiin, jotta minä saisin olla kotona rauhassa särkyjeni kanssa. Hain kylläkin hänet molempina päivinä 2 tuntia normaalia aikasiemmin kotiin.

Perjantaina migreeni alkoi jo helpottaa ja päiväkodin jälkeen mentiin käymään Olivian serkkutytön luona kylässä. Tytöillä on 6kk ikäeroa ja ihana huomata, miten se vaan kapenee koko ajan!

Launtaina meidät oli kutsuttu naapurin 30 -vuotis syntymäpäiville ja siellä menikin lähes koko päivä.








 Illalla pyörähdin ystävän luona saunomassa ja kotimatkalla kävin vielä paikallisessa synttäriseuruetta moikkaamasssa. Sunnuntaiaamuna nukutti muuten aika mukavasti! Menot eivät kuitenkaan loppuneet vielä siihen, sillä sunnuntaina oli ystäväni Lauran pienimuotoiset babyshowerit, jossa menikin matkoineen yhteensä nelisen tuntia.

Alkuviikon olen ollut nyt normaalisti töissä, mutta eilisen ja tämän päivän voinut kyllä aika huonosti. Tuntuu flunssa tulevan päälle, koska joka paikkaan särkee, on pientä lämpöä, kurkkuun koskee ja nenääkin pitää muistaa niistää välillä. Mietin aamulla aika pitkään, tulenko töihin ollenkaan, mutta tässä mä nyt olen. Saa nähdä olenko ihan koko päivää. Millään en haluaisi nyt tulla kipeäksi, kun olin jo viime viikolla 2.5 päivää poissa.

Raskauspuolella on kaikki tosi hyvin, ei koske eikä ole pahoinvointia, olo on lähes normaali. Maha paisuu päivä päivältä, täytyy tosissaan muistaa kuviakin ottaa välillä! Nythän on menossa rv 18+6! Melkein puoliväli :)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille, minä yritän väistellä flunssaa!

                                                                        Karina







8 kommenttia:

  1. Ihana tuo kakku! Toivottavasti vältyt flunssalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli ihan superhyvää, mustaherukkainen! Naapuri on tosi hyvä leipomaan kakkuja, voi olla, että ulkoistan joku kerta kakun teon hänelle :D Olivian 2v juhliin haluan tehdä kuitenkin itse!

      Kiitos, minäkin todella toivon niin, vaikka pahalta kyllä näyttää :/

      Poista
  2. Tsemppiä flunssa-taisteluun! Sinullakin jo noin paljon viikkoja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mari! Just luin sun postauksen :)

      Poista
  3. Säkin oot raskaana! Hui, täällä kaikki on raskaana heti kun hetkeksi selkänsä kääntää :D No ei vaan, siis tuhannesti onnea <3 <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, niinhän mä oon! ;D älä kuule käännä blogimaailmalle selkääsi! kiitos onnitteluista <3

      Poista
  4. Menin Iltalehden sivuille ja PAM - siinä te päjötitte miehenne kanssa heti sivun ylälaidassa :)

    Mahakuvia kehiin !! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. PAM, joo, iltalehti, me naiset, naisten vuosi, hesari(?) aamulehti jne :D me ollaan kaikkialla, hahah. Kuului sopimukseen, mutta silti hassua nähdä itseään niin useassa mediassa.

      Voihan mahakuvat! Miks se on niin vaikeaa vaan kuvata se maha? :D Ens pe otan varmasti, sit on rv 20+0!

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)