tiistai 10. maaliskuuta 2015

Oh, Bianco!

Olen aina ollut suuri Bianco kenkämerkin - ja kaupan fani. Ostin uudet kengät aina Biancosta, kesäksi ballerinat, juhliin korkkarit ja alennuksesta nahkasaappaat. Kun Joensuun Biancon liike lopetti, olin ihan järkyttynyt - mistä minä nyt ostan kenkäni?

Surffailtuani eilen illalla netissä, mulle tuli vastaan Biancon nimi. Niillähän on siis ainakin verkkokauppa vielä pystyssä! Googlailtuani asioita hieman, löysin lehtiartikkelin, jossa lukikin, että Bianco sulkee kaikki 11 liikettä Suomessa taantuman vuoksi. Muissa maissa ketju jatkaa normaalisti ja suomalaisilla on mahdollisuus tilata kenkiä netistä. No mutta kiva, että nyt sitten tiedän! Biancossa oli aina ihan parhaat alet, varmaan siksi sieltä tulikin kannettua niin paljon korkkareita kotiin!

Tutustuttuani hieman Biancon suomenkielisiin nettisivuihin, keräsin tämän hetken lempparit muutamaan kollaasiin.

Töihin ja juhlaan:





Kesäksi:



Syksyä ajatellen:





Eikö olekin ihania kenkiä! Jos mun lompakko antaa palkkapäivänä periksi, tilaan ainakin nuo virkatut ballerinat, mulla on ollut sellaiset jo kerran ja tykkäsin niistä kovasti, vaikkakin isovarpaani porasikin päähän reiän! Muita Biancon faneja?

Postaus sisältää mainoslinkkejä, mutta kirjoitettu aidosti :)

4 kommenttia:

  1. Ehdottomasti Bianco-fani!! :D Ja mä kans olin ihan paniikissa että mistä mä kenkäni hommaan ku Bianco loppu. Onneks netistä ja vaikka Ruotsista saa :)

    VastaaPoista
  2. Biancolle liputan minäkin!! Aivan ihania ja laadukkaita kenkiä <3 Näistä ottaisin ihan kaikki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ottaisin kans :D Biancossa kyllä yhdistyy hinta-laatusuhde! Kiva kun liityit lukijaksi, tervetuloa! :*

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)