maanantai 2. maaliskuuta 2015

Vaatteita vauvalle sekä Wanted: vk haalari

Kuten Oliviankin vaatteissa, suosin myös tulevan tulokkaan kohdalla kirpputoreja. Tykkään tehdä löytöjä ja etsiskellä mieluista tavaraa pidempäänkin. Pieniä söpöjä vaatteita aloin katselemaan sillä silmällä jo kauan ennen tämän raskauden plussaa, ja joitakin aarteita onkin vauvan lipastoon jo kerääntynyt. Olivian aikaan taisin tosin päästä vielä halvemmalla, kun en tiennyt mm. Polarn O. Pyretin tai Me&i:n olemassaolosta mitään. Nyt oon varsainen pophaukka, kun kiertelen kirppiksiä!

Me&i body 62/68

Polarn O. Pyret 62cm

Lindex & Name it 56cm

Polarn O. Pyret 74cm

Polarn O. Pyret 62cm

Polarn O. Pyret 56cm

Me&i 56cm

Reima

Lindex

Näiden ostosten perusteella voisi helposti kuvitella, että meille on tulossa poika! Mutta sitähän me ei vielä tiedetä, rakenneultra on vasta 13.3. Mutta niin on poikaolo mulla, että olen päättänyt kuunnella itseäni ja jos siellä onkin tyttö, niin onhan tuo turkoosit vaatteet ihan unisexejä, varsinkin kun yhdistelee sitten tyttömäisiin juttuihin. Mulle on ihan sama kumpi siellä on, poikaololle en vaan itse mitään voi, joten ei voi olla siitäkän kysymys, että alitajunnassa "toivoisin" lapsen olevan poika. Helpommallahan minä pääsen, jos se on tyttö! On mekkoja  ja tiaroita jo valmiiksi odottamassa <3

Oon muuten saikulla nyt pari päivää, enhän mä päässyt flunssaa pakoon ja ääni lähti aika lahjakkaasti eilen illalla. Sain määräykseksi puhekiellon ja lepoa sekä kotikonstein flunssan karkoitusta. Onneksi Olivia hoitaa meillä tuon pälättämisen, niin voin kuunnella pikkuisen juttuja <3

Löydöistä tuli vielä mieleen, että etsin Olivalle Polarn O. Pyretin (tai muunkin merkin) välikausihaalaria koossa 92 tai ehkä jopa 98, jos sinulla on sellainen jemmassa, tarjouksia saa kuvineen laittaa osoitteeseen karinakamarainen@msn.com   Aika myöhälle on jäänyt tämä hankinta, kun en ole vieläkään mieluisaa löytänyt! Tai jos olen, niin se onkin nettikirpparilla mennyt jo jollekin toiselle. Ja tästä tulikin mieleen, että minähän juuri ostin popin fb-kirpparilta vk housut ja takin sekä fleecen. En tosin tiedä vielä, onko se ne oikeasti missä kunnossa ja onko sopivankokoisia Olivialle, myyjä laittoi paketin tänään postiin.. Silti saa haalaria vielä tarjota! :D Mieluummin ehkä 98 kokoa. Mikähän dementia mulla on nyt menossa, kun meinasin unohtaa koko vk -oston?

Karina


12 kommenttia:

  1. Mä niin haluaisin päästä myös ostelemaan Kaikkia ihania pieniä vaatteita! Konkurssi siinä kyllä tulisi, joten ehkä ihan hyvä, etten vielä pääse :"D Ihania löytöjä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Konkurssi meinaa jo täälläkin tulla! Asetin jo itselleni shoppailukiellon tälle kuulle, kunnes tajusin, että sunnuntaina on Nellin Pomp de lux kutsut ja Olivialle edelleen vk-haalari hankkimatta. Eli tuskin pitää mun kielto :D
      Kiitos, oon tosi tyytyväinen löytöihin ja vielä kohtuuhintaisiin sellaisiin!

      Poista
  2. JUST tossa tunti sit mietinkin et millonhan teillä on rakenneultra ja onkohan sulla omaa oloa jompaan kumpaan suuntaan :) Hih, mä oon tainnu hiplailla samoja vaatteita kirpulla, mutta jättänyt kuitenkin ne näköjään parempiin käsiin! :D Pikaista paranemista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hassua, sillä minäkin ajattelin sinua eilen!! Toivottavasti nyt ei harmita, ettet ostanut niitä? Ja hei, jos siellä onkin tyttö niin tiedän, kenelle tarjota näitä ;)
      Kiitos, tää flunssa on jo voiton puolella :)

      Poista
    2. No ei harmita kun noin hyviin käsiin pääsivät ;)

      Poista
  3. Ihania pikkuisia vaatteita! <3 Jännää kun sulla on noin poikaolo :)) Mullakin oli eka, unet ja kaikki viittas poikaan, olin ihan varma että Ylläri on poika.. mutta nykyään oon aika varma tytöstä :D Ootellaan nyt sinne toukokuuhun :D
    Pikaista paranemista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On joo, tottakai nyt on alkanut epäilyttää, että onkohan se sittenkin tyttö, kun mulla on niin vahva poikaolo :D
      Hetkinen, toukokuuhun.. onko laskettuun jo niin vähän aikaa jäljellä!?

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)