perjantai 12. kesäkuuta 2015

Juhannusviikolla Tallinnaan, oh, my hometown!

Ihanaa, kun kesä on virallisesti alkanut ja ilmakin lämpenee koko ajan. Kohta voi käyttää vain mekkoja, mekkoja ja hameita - Olivialla siis, minä oon vähän huono käyttämään mekkoja, oon aina ollut housutyttö :) Ostin eilen Vilasta raidallisen tunikan ruskeilla taskuilla ja kesäisen pitkän kukkamekon, ajattelin laittaa ne ensi viikolla päälle, me nimittäin lähdetään Olivian kanssa extempore reissulle Tallinnaan! Mun vanhemmat on menossa sinne työasioissa ja me ängetään mukaan! Lähdetään maanantaina ja tullaan torstaina takaisin kotiin, voi tulla hieman kiire tehdä Juhannusvalmisteluja, mut ei haittaa! Miehen sisarukset on kyllä omatoimisia, ei kukaan odottakaan täällä mitään täyspalvelua, vaan kaikki hommat tehdään yleensä yhdessä.

Tallinnassa ollaan yötä vanhassa kaupungissa huoneistohotellissa, oi että odotan tuota reissua! Ainut mikä mietityttää on automatka Helsinkiin, istuminen kun ei ole mun lempipuuhaa näiillä kivuilla.. Mutta ah, mun Tallinna <3 Näen parasta ystävääni Mariannea sekä hänen tytärtään, joka täyttää maanantaina vuoden ja on mun kummityttö. Kävinkin eilen shoppailemassa tuliaisia heille sekä mun tädille ja serkkuni lapsille. Tuli ihan kiitettävästi shoppailtua, kun oli hieman löysät nyörit lompakossa, hups. No mutta, me nähdään vaan kerran vuodessa yleensä, niin silloin voi viedäkin enemmän kerralla!

Kuvia tulen ottamaan Tallinnasta ihan hurjasti, uus kamera saa kulkea kaikkialle! Toivottavasti reissu menee hyvin, vaikka ei mua raskaus huoleta, synnyttää ne naiset Tallinnassakin ja jos jotain sattuisi niin aina voi jäädä sinne pidemmäksi ajaksi. Maanantaina mulla ois rv 34+3, onhan tässä vielä aikaa laskettuun, heheh.

Otin Oliviasta muutaman asukuvan parvekkeellamme, tässä neiti poseeraja:


Mekko Minimize / leggingsit Pomp de Lux  / ballerinat Crocs


Mekko Freestyle (Espanjasta)



Mekko Freestyle (Espanjasta)



Mekko H&M (kirpparilta)

"Neidin oma huulirasvaushetki" 

Palatakseni alkuaiheeseen, oonko hullu, kun lähden näillä viikoilla Joensuusta asti Tallinnaan melkein neljäksi päiväksi?

Karina







7 kommenttia:

  1. Et oo hullu! :) Tietenkin oman voinnin mukaan voi mennä melkein mihin vain. Minäkin esikoisen raskausaikana lasketunajan jälkeen reissusin reilun 100km säteellä kotoa :D Ja nyt toinen raskaus menossa rv 38+6 ja ollaan reissussa 80km päässä sairaalasta yms. Tietty Tallinna on vähän pidemmällä, kun nää mun reissailut,mutta ihan niinkuin mainitsin synnyttää ne naiset tallinnassakin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, etten ole ainut, joka ei malta pysyä kotona, vaikka maha on pystyssä :D

      Poista
    2. Ainiin ja oonhan mä itsekin syntynyt 28 vuotta sitten Tallinnassa ja ihan hyvä minusta tuli, hehe :D

      Poista
  2. Toivottavasti on hyvä reissu <3 Nauttikaa :)

    Ja niin ihana nätti Olivia <3 mekkoineen <3 Meidän Mimosa kans rakastaa huulirasvoja :D Aina kun silmä välttää niin löytyy neiti Maijan huoneesta huulirasvalaatikolta :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, koetetaan nauttia täysillä!!! <3

      Olivia on kans yks huulirasvavaras, aina kun sellainen näkyy niin pitää laittaa itelle, isälle ja äidille. Ja sit vielä kerran itelle :D Mä en ees käytä huulirasvaa koskaan, mut mies minunkin edestä!

      Poista
  3. Oi söpöliini tyttö ja ihanat kesäkengät hänellä :) Hauskaa matkaa teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Perillä ollaan ja tää huoneistohotelli on mahtava!!!

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)