tiistai 28. heinäkuuta 2015

Round 2: Rv 40+4, etsitään babynest tekijää!

Olette ehkä huomanneet, että minulta on tullut nyt muutama ajastettu postaus putkeen.. kuvittelin viime viikolla, että nyt oltais sairaalassa synnyttämässä ja kirjoittelin valmiiksi aiheista, jotka ovat pyörinneet mielessäni. No, ihan turhaan kirjoittelin valmiiksi, sillä täällähän sitä vielä ollaan, kotona. Rv 40+4 ja supistuksia tai tuntemuksia on niin vähän, että tuskin ainakaan ensi yönä mihinkään lähdetään.

Olin ajatellut, että vauvan on kiva syntyä 20.7, 25.7 tai 30.7 koska siinä toistuisi meidän perheen numerot. Viimeinen toivo on nyt sitten 30.päivä, haha. Sit kyllä hermostun, jos ei poitsua kuulukaan! 
Eilen päivällä oli ensimmäistä kertaa sellainen tunne, että tässä tapahtuu jotain. Oli kipeitä supistuksia ja todella ihmeellisiä ja kovia kipuja alapäässä. Pettymys oli suuri, kun iltaan mennessä kaikki tuntemukset olivat hävinneet. Purin ärtymystäni nettishoppaillen. Klikkasin ostoskoriin vauvanpesän - baby nestin, mutta maksuvaiheessa tulikin teksti, että tuote on loppuunmyyty. Nyt mulla onkin kysymys teille:

Onko ketään ompelutaitoista lukijaa, joka osaisi ommella mun vauvalle babynestin? Maksan tottakai materiaalikulut, postit ja vaivannäön, jos hinnassa päästään yhteisymmärrykseen! Tai toinen vaihtoehto - onko kellään sellaista joutavana? Tarjotkaa minulle pliiiis karinakamarainen@msn.com osoitteeseen, jooko? Oon nyt vaan päättänyt, että sellaisen vauvalle haluan, ihan satasta en kuitenkaan pysty maksamaan ja nettikaupat on juuri niitä kalliita täynnä.

Myös vinkkejä synnytyksen käynnistämiseen saa antaa. Voin heti kertoa, että sauna ja seksi eivät ole auttaneet. Olen myös ollut kitkemässä taas pensasaitaa, tanssinut keskellä nurmikenttää, ajanut nurmikot, siivonnut ja tänään kyykin kaksi tuntia mustikkametsässä.




Mutta ei, ei mitään. Olivian synnytys lähti käyntiin rv 40+5 ja tyttö syntyi 41+0. Jospa sit huomenna alkaisi kunnon supistukset? Palamisiin! :)

Karina

14 kommenttia:

  1. Voi sua <3 nyt vaan nostat koivet sohvalle ja makoilet, sometat ja huilaat :) kun kroppa vähä levähtää niin varmaan alkaa tapahtua <3 tsemppihali!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3
      Oon mä levännytkin! Päikkäriaikaan Olivian kanssa :) mutta olen varma. Että aktiivinen liikkuminen edesauttaa enemmän kuin sohvalla makaaminen, joten liikkeessä vielä pysytään!

      Poista
    2. Ilman muuta liikkeessä kannattaakin olla <3 :D mutta huilaus auttaa myös :)

      Poista
  2. Tsemppiä loppurutistukseen,kohta sulla on pieni tuhisija sylissäsi:)Tää kuulostaa oudolta,mutta mulla lähti supistukset käyntiin,kun hieroin nännejä jonkun aikaa...;)outoa,mutta jossain vauvapalstalla oli että se voi erittää vissiin oksitosiinia kehoon..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempeistä! Liiankin hyvinvoivana taas heräsin uuteen päivään...rv40+5. Jee(noooot).
      Mun nännit on jotenkin niin arat tällä hetkellä, että hierominen tuntui tosi epämukavalta, kun eilen testasin tätä! Jospa illasta uudestaan, kiitos vinkistä! :)

      Poista
  3. Älä tuhlaa rahoja sellaseen.. niillä on tosi lyhyt käyttöaika ja rullalle kääritty viltti tai imetystyyny ajaa varmasti saman asian.. meidän jäbä on nyt 4kk ja onneks en raskaushormooneissa sellaseen höynähtänyt..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viltti/rullattu pyyhe oli olivian aikaan ja mun mielestä se ei ole kauhean turvallinen.. Oon tässä raskaudessa hankkinut kaikki ne tavarat ja tarvikkeet, jotka olen halunut ja etenkin ne, joista vaan haaveilin olivian aikaan, tämä pesä tuli mun must have listalle pari-kolme kuukautta sitten ja se on hankittava, muuten harmittaa myöhemmin :D mutta kiitos mielipiteestäsi, kyllähän minä tiedän, että oikeassa olet!

      Poista
  4. Kannattaa vielä shoppailla lisää, esim. ruotsalaisissa nettikaupoissa, kun eihän sulla tietenkään nyt muutakaan hommaa ole :D

    Löysin mm. tällaisen: www.milooo.se. Ja näemmä posteineen halvin malli olis n. 54€ ja äkkiseltään mä veikkaan, ettei tuolla saa edes kunnollisia materiaaleja, mitä mä nyt tässä olen viimeaikoina kankaita ja vanuja ostellut... Ja googlettelin muuten tuota pesää siks, kun en ollut koskaan ennen kuullutkaan! :D Kaikkea sitä oppii kun vanhaks elää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se pesä onkin joku uusin villitys..itse mietin et se ois käytännöllinen, jos vauva on vieressä, tuo vähän turvallisuuttaa siihen, ettei ole suoraan kainalossa. Kiitos vinkistä, minähän selasin vaan tutut nettikaupat ja googlettelin pikkasen, tuohon en edes törmännyt! Ja eeeeei, ei mulla tässä muutakaan oo, hyvin ehtii nettishoppailee ;) haha!

      Poista
  5. Voi, nuo on niitä piinapäiviä. :/ Tsemppiä viimeisiin päiviin ison mahan kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on just PIINApäiviä! Onneks on esikoinen ja papjon hommia, ei aika ainakaan matele!

      Poista
  6. Hei, mä ostin just tarvikkeet babynestiin ja 40 € meni pelkästään niihin, eli jos jostain 50-60 eurolla saa niin ei oo paha hinta ollenkaan! :) Sisko on niin taitava käsistään, että lupas mulle tehdä ja sainpahan valita kankaat just eikä melkein mieleiset :D Ja joo on ehkä vähän lyhyt käyttöikä tuolla, mutta voi vitsit miten söpöjä ne on ja käyttöön kyllä meillä tulee niin kauan kuin vain vauva sinne mahtuu! :)

    t. susanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoh, 40€ pelkästään tarvikkeisiin on jo paljon! Ehkäpä tosiaan selaan vielä tarjouksia ja verkkokauppoja :)
      Ihanaa, että saat juuri sellaisen kuin haluat!

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)