keskiviikko 2. syyskuuta 2015

Liebster Award haaste.

Olen saanut viimeisen puolen vuoden aikana ainakin kolme Liebster Awardia toisilta bloggajilta ja olen jokaiselle siitä kiitollinen. Syystä tai toisesta, olen kuitenkin todennäköisesti laiskuuttani unohtanut vastata niihin. Nyt sain Mirvan menomatkat blogin pitäjältä taas haasteen ja päätin ottaa itseni samantien niskasta kiinni ja käydä haaste läpi! Kiitos Mirva!

1. Kiitä sinut nimennyttä bloggaajaa ja linkkaa hänen blogiinsa.
2. Vastaa sinut nimenneen bloggaajan 11 kysymykseen.
3. Nimeä ja linkkaa 11 Liebster Awardin ansaitsevaa blogia, joilla on alle 200 lukijaa.
4. Keksi 11 uutta kysymystä nimetyille.
Mirvan menomatkat kyseli minulta seuraavaa:
Jos elämäsi olisi valokuva, niin millainen kuva olisi? 
Värillinen kuva, jossa näkyisi onnellisia ihmisiä, kesä ja aurinko.

Mistä aiheesta et haluaisi kirjoittaa blogiisi? Miksi?
Apua, tää on paha, koska kirjoitan melkein kaikesta mahdollisesta blogiini. Miehestäni en kirjoita, koska se on hänen toive. Hän kyllä tukee ja tsemppaa minua blogini kanssa, mutta ei itse halua näkyä. En osaa tähän hätään sanoa, olen avoin ja rehellinen blogilleni.

Jos ei tarvitsisi välittää elämän realiteeteissa niin mitä haluaisit tehdä työksesi?
Kirjoittaa ja valokuvata sekä olla itse linssin etupuolella.

Mikä on blogissasi upeinta?
Avoimuus ja rehellisyys.

Mikä on paras matka, jonka olet tehnyt?
Ehdottomasti häämatka Krabille <3

Mikä sinua ärsyttää muissa? 
Välinpitämättömyys, lupausten lunastamatta jättäminen, itsekkyys.

Jos saisit aloittaa alusta, niin minkä mokan tekisit toistekin?
Laskisin menkat toistekin väärin. Alex <3
(Meidän piti aloittaa vauvantekohommat kunnolla tammikuussa 2015, mutta koska en käytä hormonaalista ehkäisyä, mentiin "varmoilla päivillä" ja sitten minä laskinkin lokakuussa 2014 varmat päivät vähän väärin ja ovulaatiopäivähän se oli :D aivan ihanaa <3 ei tarvinnut stressata ja lasta tekemällä tehdä!)

Jos järjestäisit isot bileet, mikä olisi teema?
Glamour.

Miten miehen saa vieroitettua älypuhelimesta?
Hyvä kysymys! 

Mikä on se salainen reseptisi, jonka kaivat esille, kun pitää todella tehdä vaikutus vieraisiin? Ei, nyt en tarkoittanut V-reseptiä vaan RUOKAreseptiä.
Ei mulla taida olla sellaista. Harvemmin edes käytän reseptejä, yleensä teen ruoat tunteen mukaan. Viimeksi tein uunilohta ja sille curry-chilikastikkeen. Mies totesi, että ei ole koskaan käyttänyt currya kalakastikkeessa, mutta tämä on aivan sairaan hyvää :)

Miten tapasit parhaan ystäväsi?
Mulla on muutamia erittäin läheisiä ystäviä, en halua laittaa ketään paremmuusjärjestykseen. Mariannen tapasin 1994 ekalla luokalla, Lauran 2006 silloisen poikaystävän kotona ja Maijan 2009 yliopisitolla. Ai kysyit miten? No Mariannen kanssa ekalla luokalla ystävystyttiin jotenkin ja Lauran kanssa tosiaan eksäni luona. Hän oli menossa yöksi baariin töihin ja minä halusin biletäämään, joten hän soitti ystävälleen Lauralle ja pyysi hänet mulle seuraksi. Tunsin silloin Joensuusta vain pari ihmistä, joten uusi tuttavuus oli paikallaan. Niinpä meistä tuli läheisiä ystäviä <3 Maijan kanssa oltiin oltu samoilla luennoilla, mutta tutustuttiin paremmin, kun olin menossa mieheni siskon luokse kylään ja he olivat Maijan kanssa silloin hyviä ystäviä. Käveltiin samaa matkaa ja siitä se sitten lähti.

Nyt sitten mun kysymykset:

1.Mitä kouluja olet käynyt?
2.Miksi aloit pitämään blogia?
3.Voisitko kuvitella asuvasi ulkomailla?
4.Oletko tyytyväinen elämääsi? Miksi?
5.Mitä aiot ostaa seuraavaksi, isompi hankinta tarkoitan?
6.Linkkaa suosituin postauksesi.
7.Jos olisit minä, mistä kirjoittaisin seuraavan postauksen?
8.Tähtäätkö blogillasi johonkin vai kirjoitatko puhtaasti omaksi huviksesi?
9.Luetko vau.fi:n aihee vapaata?
10.Paljon tuhlaat lastenvaatteisiin kuukaudessa?
11.Kaipaatko tietynlaista vapautta?

Haasteen saavat:


Karina

4 kommenttia:

  1. Kivoja nää :) Ja kiitos haasteesta! Mä just toteutin yhden pari päivää sitten, en ihan heti lupaa tehdä uudestaan, mut ilman muuta jätän säästöön sille päivälle kun ei meinaa omat inspikset riittää :D <3 Ja hyviä kysymyksiä!

    VastaaPoista
  2. Kiitos haasteesta! Täytyy yrittää muistaa (maitoaivot, you know) tarttua tähän piakkoin :)

    VastaaPoista
  3. Mullakin on ollut kaksi tällaista kummittelemassa kuukauden ajan. Tänään sain vihdoin vastaukset aikaiseksi :D

    VastaaPoista
  4. Kiitos haasteesta. :)
    Näitä on tullut tehtyä jo muutama, mutta koitan muistaa kyhäillä tämän vielä jossain vaiheessa. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)