tiistai 29. joulukuuta 2015

Olee, alee, alee, alee!

Alennusmyynnit ovat täällä! Ei varmaan jäänyt huomamaatta? Mä yritän välttää turhaa rahanmenoa enkä sen vuoksi aleshoppaile kauheasti, mutta mielelläni katselen verkkokauppojen tarjontaa ja haaveilen :) Yhden aletilauksen olen kylläkin jo tehnyt, tilasin Babyshopista* Olivialle haalarin ensi talveksi sekä Alexille jalkatöppöset tälle talvelle.

Babyshopissa on paljon Mini Rodinin tuotteita -30% (joitakin jopa -40%) alennuksessa, kannattaa tsekata, jos merkin vaatteista pitää! Mä perustelin itselleni noin kalliin haalarin hankkimisen sillä, että ensin sitä käyttää Olivia, sitten Alex ja jos haalari pysyy ehjänä, sen voi myydä vielä eteenpäin, joten miksi en käyttäisi alennusta hyväksi? ;) Jalkatöppöset taas ovat jo pitkään olleet must have listalla, joten ne meni automaattisesti ostoskoriin!

Muita huomionarvoisia Mini Rodinin tuotteita Babyshopin alevalikoimasta*:


Oikeanpuolimmainen shortsiasu on aaaaaivan ihana <3

Mä rakastan kauniita naistenvaatteita ja minulle mieluisia merkkejä ovat esimerksiksi Ted Baker, Michael Kors, Tiger of Sweden, Guess, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Hugo Boss, Balmuir, Desigual jne. Näitä kaikkia löytyy Stockmannilta ja käydessäni Helsingissä, olen yleensä säästänyt jotain tiettyä vaatetta varten. Kaapistani löytiikin niin Korsin, Guessin, Ralph Laurenin, Hilfigerin kuin Tiger of Swedenin  vaatteita. Jokainen niistä on ostettu harkiten ja kaikista pidän hyvää huolta, jotta ne säilyisivät hyväkuntoisina myös tulevina vuosina. 

Katselin Stockmannin verkkokaupan* alennusmyyntivalikoimaa ja poimin teille omat haaveeni:

 / Ralph Lauren / Ralph Lauren /
/ Tiger of Sweden / Tommy Hilfiger / Polo Ralph Lauren /

Lisäksi vielä Stockan TÄRPPI!


Mites teillä, tuleeko aleshoppailtua?

Karina

*mainoslinkkejä
Kuvat: Kuvakaappaukset verkkokauapoista.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)