lauantai 16. tammikuuta 2016

Elämäni aakkoset.

Luin Kochanie-blogin Nellin elämän aakkosia ja liikutuin vastauksista niin paljon, että tuli sellainen fiilis, että haluan kirjoittaa myös oman elämäni tämän hetkiset aakkoset! Haastan tähän mukaan myös kaikki blogiani lukevat bloggaajat  ;)

A L E X , ei varmaan yllätä ketään? Tämä pieni, pian jo puolivuotias poika on vienyt sydämeni mennen tullen. Olen niin rakastunut! Ja minä vielä pelkäsin raskaana ollessani, osaanko rakastaa ketään muuta kuin Oliviaa?

B L O G I, kyllä, blogista on tullut elämäntapa, rakas harrastus, joka on mielessä joka päivä. Olen edelleen sitä mieltä, että tämä harrastus antaa minulle enemmän kuin ottaa, joten siinä mielessä se ei aiheuta stressiä, vaikka joka päivä mielessä onkin.

C O F F E E, varsinkin se aamukahvi, sokerilla ja maidolla, mahdollisimman isosta kupista.

D I O R, mä rakastan Diorin  meikkejä, varsinkin Diorshow Iconic ripsaria.

E S P A N J A, olen todella etuoikeutetussa asemassa, kun voin matkustaa sinne milloin ja miten pitkäksi aikaa haluan - kiitos vanhemmilleni, joilla on siellä aivan ihana asunto. Siellä oltiin viime vuoden lopulla 10 viikkoa ja sinne palataan myös pian reiluksi 5 viikoksi. Ja uskallan vannoa, ettei tule jäämään viimeiseksi kerraksi!

F I T M O M, MyBody postauksia ei ole näkynyt, mutta mielessä tämä homma edelleen on. Haluaisin alkaa käymään salilla, mutta en väsymykseltäni oikein jaksa,

G R E Y N  A N A T O M I A, ainut sarja, jota olen seurannut alusta asti ja jokaisen jakson! Pikkasen ärsyttin maanantaina, kun huomasin, että se jää kesken kauden tauolle?!

H A L V A A, suklaahalvaa varsinkin. Naminaminam! Äitini vielä sanoi joskus, että halvaa nostattaa maitoa, niin voitte arvata, kuka veti suklaahalvaapakkauksia joka ilta..

I T K E M I N E N, mä oon yks itkupilli. Itken kaikesta mahdollisesta.  Liikutun helposti ja kyynelkanavat aukeaa sekunnissa. Isäni sanoi minua pienenä Itkuliinaksi.. okei, sanoo vieläkin.

J Ä Ä R Ä P Ä I S Y Y S, jos mä oon jotain omassa päässäni päättänyt, niin se yleensä pitää. Teen useimmiten juuri niin kuin haluan, muiden mielipiteistä piittamatta.

K O T I, pidän kodistamme aina vain enemmän. Lopullinen rakastuminen tapahtuu varmaankin sitten, kun sisäremontti on tehty. Siihen asti yritän pitää tätä rakkausliekkiä yllä.

L A U R A, eli mamra eli maam. mun äiti <3

M A T K U S T A M I N E N, olette varmaan huomanneet, että tykätään matkustamisesta? Olemme laittaneet ja tulemme laittamaan aika paljon rahaa tähän "harrastukseen", sisäremppakin olisi varmasti nopeammin valmis, jos sijoittaisimme pennoset siihen, mutta mieluummin koen maailmaa ja odotan sitä meille täydellistä kotia vielä vähän aikaa.

N A I S E L L I S U U S, olen mielestäni naisellinen nainen ja pidän siitä.

O L I V I A , minun rakas esikoiseni, tyttäreni. <3

P A U L I, aviopuolisoni, ystäväni, rakastajani, mun mieheni <3

Q U E E N, tai siis D R A A M A Q U E E N eli minä. Draamailun mä osaan.

R A K K A U S, voisiko ilman sitä elää?

S U K L A A & S U S H I, ei yhdessä tietenkään, mutta erikseen. En osannut päättää, kumman tähän laitan, koska rakastan molempia.

T Y Ö P A I K K A, pidän työpaikastani sekä työkavereistani ja kaipaan sinne silloin tällöin. Ihanaa on kuitenkin nauttia nyt vauva-ajasta kotona, töitä kyllä ehtii tekemään myöhemminkin.

U N E L M A T, on tehty toteuttavaksi ja blogin nimi on Kun haaveet muuttuvat todeksi. Jokaisella tulee olla unelmia, joita kohti kurottautua, ne vievät eteenpäin.

V Ä S Y N Y T  V A I M O, juuri sitä minä olen.

W H A T S A P P, sovelluksista eniten käytössä. Whatsappailen äitini, mieheni, veljeni, ystävieni ja välillä jopa pomoni kanssa!

X Y I L Y, eli äksyily, tämä oli mieheni keksimä hauska juttu. Kuulemma äksyilen.

Y S T Ä V Ä T, kiitos, kun olette elämässäni <3 olette tärkeitä!

Z Z Z Z, uni. Ai, että, minä kaipaan sinua!

Å ... jää nyt ilman. En keksi.

Ä I T E U S, eli minä. Sillä nimellä Olivia minua kutsuu, äiteus <3 Miten olenkaan muuttunut ihmisenä tultuani äidiksi! En vaihtaisi tätä mihinkään.

Ö L T S I, taas kerran rakas lapseni Olivia eli Öltsi.



Olivia <3 Alex

Haluatko kertoa sinun elämäsi aakkoset?

Haastan mukaan kaikki blogiani lukevat bloggaajat!

Karina

12 kommenttia:

  1. Ihana <3 Mä nappaan tästä kopin ainakin :D

    VastaaPoista
  2. Jenkeissä on toi mid season -hässäkkä joka vuosi. Kaikki munkin lempparit on tauolla :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se selittääkin kaiken, kiitos valaistuksesta!

      Poista
  3. Nää on kivoja :) voisinpa tehdä uudelleen jossain välissä :) edellisestä onkin jo aikaa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee ihmeessä, näitä on kiva lukea! Sunnuntaina nähdään <3

      Poista
  4. Oli kiva lukea sunkin aakkoset! <3 Ja hauska kun laitoit haasteen kiertämään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuin myös sinun!
      Toivottavasti mahdollisimman moni lähtee mukaan! Mä tykkään näistä :) oppii kirjottaa tuntemaan paremmin.

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)