tiistai 5. tammikuuta 2016

Leggingsejä joka lähtöön!

Olen huomaamattani hurahtanut lasten leggingseihin ja niitä on kerääntynyt nyt muutama lemppari, joita Oliviakin mielellään käyttää! Näin talvella niitä ei tietenkään ulkona tule pidettyä, mutta sisällä hyvinkin paljon. Espanjassa leggingsit olivat melkein joka päivä jalassa, niin minulla kuin Oliviallakin. Ajanpuutteen vuoksi en nyt ehdi kirjoittelemaan niitä syvällisiä tekstejä, joita haluaisin kirjoittaa, joten tällä kertaa vähän pinnalisempi postaus!


Tässä näkyy kaikki lempparit leggarit, mintturaitaleggarit ovat vielä uudet kylläkin, mutta syötävän ihanat <3


Gugguu


Gugguu


Nosh


VIMMA


Mini Rodini


Nosh


Zara baby


Pomp de Lux

Siinäpä ne lempparit! Odotan kovasti  jo aurinkoa, jotta saadaan taas leggingsit ulkokäyttöön ;)

Muita leggingseihin hurahtaneita?

Karina

8 kommenttia:

  1. Oi ihania leguja <3 On ne kyllä kätsyjä, Mimosallakaan ei juurikaan housuja ole mutta legginsejä senkin edestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä kun ei voi olla liikaa! Eihän? :D

      Poista
  2. Täällä ilmoittautuu yksi! :'D
    Mutta ne vain ovat niin ihania <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On on on!! Mulla ois vaikka mitä kuoseja haaveissa Olivialle mutta en raaski vielä kun olen alesta tilaillut kaikkea muuta :D

      Poista
  3. Onpas ihanan värikkäitä! Saisko näitä myös aikuisten koossa? :D

    Ps. Sinulle on blogissani haaste! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Ave <3

      Ainakin Vimman lettileggareita saa, mulla on! :) ja Nosh tekee myös naisten vaatteita, Gugguu lähinnä huppareita aikuisille. Katso sellainen merkki kuin Papu, niillä on kivojan naisten leggareita kans!

      Poista
  4. Kivan näköisiä! Varsinkin noi minttu-valkoraidalliset. En oo aiemmin kuullutkaan tosta merkistä. Vai oliks tää se, millä on kans niitä kutsuja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Nosh on kotimyyntimerkki mutta saa tilattua myös netistä heidän verkkosivuiltaan!! Mulla on Olivialle aika paljon noshia, on luomupuuvillaa, tosi laadukasta, kestää pesut hyvin ja mä pesen lasten vaatteet yleensä 60 asteessa :) mulla itelläni on lähinnä yläosia noshilta.

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)