keskiviikko 20. huhtikuuta 2016

Nike.

Mä oon hulluna Niken urheiluvaatteisiin. Olen ollut tälle merkille uskollinen jo 15 vuoden ajan ja olen sitä edelleen, sillä minulla on edelleen käytössä esimerkiksi 14 vuotiaana kesätyörahoilla ostettu fleece! Se on kestänyt jo 14, melkein 15 vuoden ajan, kaikki käytöt ja pesut!

Malagan lentokentän lähellä on Plaza Mayor niminen ulko-ostoskeskus, josta löytyy Nike Factory Store. Voitte vaan kuvitella, mitä se minulle tarkoittaa... S E K O A M I S T A. Tällä kertaa hillitysti, syksyllä tuhlasin jo ihan kivan summan sinne. Silloin ostin treenitopin, t-paitoja, housuja, lenkkarit, yms kaikkea muuta sellaista, jota treenaava ihminen tarvitsee, ei laiska kotiäiti. Hups. 

Tällä kertaa olin jo vähän fiksumpi ja budjettikin rajoitti enemmän. Mukaan tarttui vain muutama asia: saumaton treenitoppi, shortsit, urheiluliivit, sukkia ja Olivialle lenkkarit. Ainiin ja miehelle pari t-paitaa :)




Miksi juuri Nike eikä Adidas tai vaikka David Collection? I have no idea. Jotain silloin 15 vuotta sitten on tapahtunut ja merkkiuskollisuus syntyi, ei sen kummempaa. Ja onhan Niken logo söpömpi kuin Adidaksen. 

Fuengirolasta ja Malagasta pääsee Plaza Mayoriin kätevästi junalla! Mayorin asema sijaitsee ostoskeskuksen takapihalla, joten eksyä et voi ja pysäkin nimikin on Plaza Mayor!

Oletteko te uskollisia jollekin merkille?

Karina

2 kommenttia:

  1. Aivan ihanat nuo urheilurintsikat, mäkin haluan!

    Mulla ei oo mitään tiettyä merkkiä vaatteissa, joita suosisin. Mulla menee aika paljon kaikki. Adidas on kyllä urheiluvaatteissa sellainen mitä suosin ja toinen on Helly hansen.

    VastaaPoista
  2. Oi! Olin pari kuukautta Fugessa viime talvena ja Niken store oli tuttua tutumpi paikka. Tosi näppärä matkustaa junalla!! Pää sekosi, kun satuttiin pariin otteeseen alepäiville, olikohan kaikki jopa -50%?! No, laadukkaita on tuotteet :) Kaikki merkit menee, en ostele vaan yhtä ainutta, koska muilla merkeillä on eri mallistoa jne..
    -E-

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)