torstai 19. toukokuuta 2016

Elloksen kesätärpit!


Harvoin selailen nettikauppoja, mutta nyt ihan huvin vuoksi päätin katsoa, mitä Elloksella on tarjota. Tilasin sieltä maaliskuussa kummipojalleni Converset* ja siitä lähtien olen saanut sähköpostiin uutiskirjeen, mainokset ja alennuskoodit.

Elloksella on tosi iso valikoima erimerkkisiä vaatteita ja tässä mun kesälemppareita:




Tämä Rayas print mekko minulta itse asiassa löytyykin jo kaapista! Ostin sen Desigualin liikkeestä, kun olimme Espanjassa. Mekko on tosi kaunis, asukuvia sitten, kunhan tulee käyttöön! Jos mietit Desigualin kokoja, niin mulla on tästä mekosta koko M, kun taas heidän jakku löytyy kokoa 42 ja villaneule taas kokoa L. Ja olen 176cm/73kg. Aika hyvin mun mielestä vastaa kokoaan. Mulla rinnat tekee sen, että yläosa on hieman isompaa kokoa kuin normaalisti.


Niken riippuvuudesta olenkin jo kirjoittanut aikaisemmin. Minä en muun merkkisiä urheiluvaatteita vaan yksinkertaisesti osaa ostaa! Tässä Elloksen lempparit:

Tuotteet löydät täältä*

Ai miten niin tykkään mustasta ja pinkistä?

POISTOMYYNTIVINKKI!

Nike Son of Force -nahkatennarit* -50%!


M U U T


Skip Hop Zoo termosrasia eri kuoseilla*
Skip Hop Zoo pullo
Apua, miten söpö!!!


VAUVANVAATE POISTOMYYNTIVINKIT*!





Elloksen sivuilta löytyy monia alennuskoodeja, joita kannattaakin hyödyntää. Esimerkiksi nyt on meneillään kamppis, jossa saa -40% kalleimmasta tuotteesta! 

*mainoslinkki

Löytyikö mitään kivaa?

Karina



7 kommenttia:

  1. Nuo treenivaatteet pisti kyllä kivasti silmään♡♡ mä rakastan kans just pinkkiä ja mustaa, sopii niin hyvin treenivaatteisiin, ja vähän kaikkeen muuhunkin :D tuo tummemman pinkki toppi näyttää tosi mageelta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tosi paljon pinkki-mustia treenivaatteita ja kenkiä! Ne värit vaan sopii niin hyvin yhteen! :) Turkoosi ois kans kyllä kiva yhdistelmä mustan kanssa!

      Poista
  2. Ihania, hyvä tieto että Desigualia saa Ellokseltakin, pakko katsastaa.

    Näin ITU-ryhmässä tuon kommentin, että sulle oli tulossa tästä eräästä "tietokirjasta" arvostelu. Toivottavasti bloggaat siitä, kiinnostaa kyllä. Erityisesti nuo "tutkimukset", kun viittaa kansainväliseen tapaan, että kuinhan laajasti tämä nyt on huomioitu... Äh, pakko varmaan ite lukaista läpi kun kiinnostaa noin paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yllätyin kans, että oli noinkin paljon Desigualia! Joensuun Sokokselle oli kans ilmestynyt ihan oma pieni nurkkaus vaatteille, ihan kiva, että tulee Suomessakin tunnetumaksi merkki :) vaikka en todellakaan pidä kaikista heidän vaatteista, oon itse asiassa jopa todella makurajoittunut :D vaate ei saa näyttää liian desigualille :D

      Poista
    2. Ja kiitos postaustoiveesta! En ole vieläkään saanut kirjaa luettua, mutta yritys on kova 🙈

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)