perjantai 6. toukokuuta 2016

Kevät.






K E V Ä T

Kevät, mun toiseksi lempi vuodenaika. Jep, täällä me ollaan, Suomeen keväässä. Lentomme saapui keskiviikkoaamuna Helsinkiin ja toinen Joensuuhun. Nyt olemme jo ihan kotiutuneita ja laukutkin ovat melkein purettuina. Espanjan loma, ai mikä? se  oli ja meni. Nyt nautitaan Suomen keväästä ja odotetaan lämmintä kesää, eikö vain!

Kerroinkin jo aiemmin, että palaan 16.5 alkaen osa-aikaisesti töihin ja vaikka päätös oli yksinoman vain ja ainoastaan minun, olen alkanut epäröimään sitä. Ja samalla sekunnilla myös mietin, miksi ihmeessä epäröin. Kuutisen tuntia pari kertaa viikossa ei nyt oikeasti ole edes niin paha, joten miksi edes "panikoin"? Ehkä sen takia, että samalla katoaa myös vapaus? Yhteinen perheaika vähenee, koska olen töissä, kun mies on kotona. En voi matkustella, miten haluan, koska töihin on mentävä  enkä voi miehen vapaa päivinä käyttää aamuisin nukkumavuoroani, koska töihin on noustava?  Vai onko kysymys vain siitä, että tuleva jännittää?

Ostin jonkun verran uusia vaatteita töihin ja ainakin niistä olen innoissani, haha, pinnalista, eikä vain!




Torstaina me vietettiin lähes koko päivä pihalla. Omakotitalossa ja -pihalla ei työt tekemällä lopu - valitettavasti. Ensi viikolla pääsen pitkästä aikaa päältäistuttavan nurmikonleikkurin kyytiin, how fun is that! Se on terapeuttista omaa aikaa, jolloin lapset on satavarmasti miehen vastuulla ja itse saa vaan istuskella ja ajella ympäri pihaa. 

Odotako sinä keväältä jotain erikoista?
Minä odotan juuri sitä tunnetta, että voi vaan olla ja juosta mekko päällä ympäriinnsä <3


Karina.

1 kommentti:

  1. Tervetuloa Suomeen <3. Sovitaan jossain vaiheessa rehvit niin saat ne conssit:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)