maanantai 23. toukokuuta 2016

Mitä 29-vuotiaalle lahjaksi?

Mitä ostaa 29 vuotta täyttävälle vaimolle syntymäpäivälahjaksi? Vieläpä sellaiselle, jolla ihan oikeasti on jo kaikkea! Tätä joutuu nyt miettimään mieheni, sillä minulla on keskiviikkona syntymäpäivä. Kaksikymmentäyhdeksän vuotta. Ou mai gaad. Nyt voi jo sanoa, että melkein kolkyt. Ja mitä siitä? Olen onnellisempi kuin koskaan ennen. :)

Tein miehelleni lahjatoivelistan, jos hän haluaa minua jollain tavalla muistaa:


Lisäksi toivoisin, että Olivia askartelisi minulle kortin. Haluaisin luonnosta poimittuja kukkia, molemmat lapset aamulla sänkyyni, hitaan herätyksen, valmiin aamupalan.. voihan sitä haaveilla vaikka mistä! Harmi vaan, että mies menee juuri keskiviikkona aamukuudeksi töihin. Teenpä siis leipäni ja kahvini ihan itse - enköhän siihen ikään mennessä ole jo opetellut ;)

Karina

*mainoslinkki




2 kommenttia:

  1. Outo, että ilmoitat kaikille etukäteen, että sinulla on synttärit ja ihan niin kun "saa onnitella"... Kivoja lahjavinkkejä! -E.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei E!

      En minä ainakaan tahallisesti "ilmoittanut" asiasta, mutta jos siltä tuntuu, niin mikä ettei, saahan minua onnitella! Oonkin masistellut tänään koko päivän, joten huomenna otan mielelläni onnen toivotuksia vastaan ;) meinasin jopa synttäripostauksenkin kirjoittaa aamulla! :D onhan lastenkin synttäreistä aina etukäteen puhetta niin miksi ei myös omista? Vai eikö isona enää saa puhua omista? Joka tapauksessa, mulla on huomenna synttärit, ja olen kaikki onnentoivotukset myös ansainnut, koska minun ei pitänyt edes selvitä hengissä, kun kriittisessä tilassa keskosena synnyin. Ihanaa loppuviikkoa <3

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)