torstai 5. toukokuuta 2016

Olivian haastattelu: osa 3.



Taas oli se aika, että haastattelin Oliviaa samoilla kysymyksillä! 
Edellisestä haastattelusta on kulunut nyt 4,5 kk. Olivia on tällä hetkellä 3v ja 1 kk ikäinen.



Mikä sinun nimesi on?
Olivia.

Minkä ikäinen olet?
Olen näin vuotta ja näyttää kolme sormea. 

No, montako vuotta sitten olet?
 Viisi! Kaksi.. eiku, kolme!

Mistä sinä tykkäät?
Mie tykkään siitä hepasta. Minä tykkään pillimeheuista. 

Mitkä ovat sinun lempi lastenohjelmat, mitä tykkäät katsoa?
Ryhmä Hau! 

Ketä sinun perheeseen kuuluu?
Alex, ja sinua rakastan myös. Vielä isä puuttuu! Ja mummi ja ukki ja eno. Kirjoititko?



Minkälainen pikkuveli on?
Alex. Komea.

Minkälainen äiti on?
Kaunis.

Minkälainen isä on?
Komea! Alexkin on komea. 

Mikä on sun lempiruoka?
Kurtti (jogurtti). Ja minun tuo punainen.

Ketä sinä rakastat?
Minä rakastan mummia ja ukkia ja enoa. 

Mitä tykkäät tehdä ulkona?
Tykkään tanssia. Minä tykkään Alexia nukuttaa. Minä äsken nukutin.




Haluatko mennä päiväkotiin ensi viikolla?
Haluan! Omaanko? Onko täälläkin  (Espanjassa) päiväkoti?

Minkälainen koti sinulla on?
Suomi. Se on näin iso koti, se rakennettiin.. mitä muuta sinä sanoit? Sanoitko sinä mikä kukka? Tälläinen kukka, kato tälläinen ja tälläinen, Kukka onkukka on kukkaaaa on. (laulaa)

Mitkä sun lempilelut on?
En tiedä. Kirjoitatko sinä mitkä minun lempilelut on? 

Mikä sinusta tulee isona?
Anniina Balleriina...mutta mikä sinusta tulee isona? Minä: En tiedä.. Anniina Balleriinan äiti! ja Alexin pitää kasvaa Oiliksi! Oisko hyvä ajatus, Alex kasvaisi Oiliksi.

Kenelle tykkäät soittaa?
Isälle.

Minne haluaisit matkustaa?
Haluaisin.. Suomeen. 

Missä tykkäät nukkua?
Lentokoneessa, kun menemme Suomeen.

Haluaisitko sanoa vielä jotain?
Minä rakastan Alexia. Ja minä olen Alexin sisko. Ja minä olen jo isompi.


Karina.

Kysymykset esitetty Olivialle 30.4.2016 Espanjassa.

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. On! Kunhan vaan tulisi muitakin lempiruokia kuin kurtti joskus :D Mut onneks äiti on aina kaunis <3

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Näin ne vastaukset kehittyy pikkuhiljaa, vaikka jotkut kysymykset saa aina saman vastauksen :D kiitos :*

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)