keskiviikko 22. kesäkuuta 2016

Täällä taas ollaan!

Vaikka blogin puolella on ollut hiljaista, on tosielämässä ollut kaikkea muuta kuin hiljaista! Ja tästähän se blogihiljaisuuskin johtuu :) Viimeiset pari viikkoa ovat olleet niin stressaavia kuin tapahtumarikkaita, että iltaisin olen painanut pääni tyynyyn ja nukahtanut lähestulkoon heti.

Suurin juttu on nyt kuitenkin ohi ja vihdoin voin puhua siitä myös täällä. Polttarit. Olen ystäväni yksi kaasoista ja polttareita vietettiin viime lauantaina Joensuussa. Suunnittelua, valmisteluita ja stressiä riitti ja voin rehellisesti sanoa, että kylläpäs olen helppotunut, kun tämä tapahtuma on nyt vihdoin ohi!



Päivästä kirjoittelen varmasti myöhemmin lisää. Nyt haluan ikään kuin kertoa, miksi olen antanut blogin kuihtua. Tai ainakin itselläni on sellainen olo, että 1,5 viikon suunnittelematon tauko on hirveää! Haha.

Joka tapauksessa, täällä on kaikki hyvin, ollaan pysytty terveinä, juhlittu polttarit, käyty järvessä uimassa (siis Olivia kävi, minähän en ihan heti ole menossa), leikattu nurmikkoa, öljytty terassi, grillattu. Olen ottanut kuvia, kantanut mukanani kameraa ilman muistikorttia, ollut ottamatta kuvia ja miettinyt, mistä kaikesta olisi kivaa kirjoittaa muistoja ylös! Niihin palataan pikkuhiljaa lähipäivinä. 

Voikaa hyvin, pus!

1 kommentti:

  1. Kiva kuulla teistä pitkästä aikaa! :)
    - Gina

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)