lauantai 23. heinäkuuta 2016

Mitä sinulle kuuluu?

Hei blogi. Mitä sinulle kuuluu? Ei olla juteltu pitkään aikaan.. Ei se johdu sinusta, pikemminkin minusta. Minulla on niin paljon kaikkea olevinaan tärkeää ja kiireistä etten ole ehtinyt edes kuulumisia kertomaan. Anteeksi. Minulla on ikävä sinua. 

Hei lukijat. Mitä teille kuuluu? Mulle kuuluu hyvää. Vietän edelleen kaiken mahdollisen ajan metsässä ja kerään mustikoita. Ensi viikolle on jo 4 ämpärin tilaus enkä malta odottaa, että pääsen keräämään. Mustikkaa on paikoittain tosi runsaasti, mutta keräämien on maaston vuoksi hieman hankalaa ja hidasta. Ole  myös täynnä erilaisia puremia, onneksi on aloe gelly rauhoittumassa kutinaa.

Tämä viikonloppu on raskas, mies oli pe-la yön töissä ja on myös tämänkin yön. Olen ollut lasten kanssa 24/7 ja tänään olisin niin halunut käydä edes puolen tunnin kävelyllä yksin, mutta ei se mahtunut aikatauluun. Onneksi näin sentään ystäviä aamupäivästä. Käytiin lasten kanssa Sinkkolan popupissa Emmin ja Adelen kanssa ja sen jälkeen kahviteltiin rakkaan ystäväni Maijan kanssa. Vaikka lapset oli mukana, tuntui se omalta ajalta, kun sai vaihtaa kuulumisia aikuisen, minulle tärkeän ihmisen kanssa <3






Ensi viikon perjantaina mä repäisen ja lähden viettämään vapaata viikonloppua Helsinkiin! Pientä shoppailua, ravintoloita ja yöelämää. Kyllä kiitos :)

Nyt yritän väsyttää lapset, että nukahtaisivat ajoissa, ois ihanaa katsoa joku leffa yksikseen. Voikaa hyvin <3

Ps. Tämä on puhelinpostaus, älkää kiinnittääkö huomiota tekstien tai kuvien "asetteluun" ;)

Karina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)