maanantai 29. elokuuta 2016

Mistä kirjoitan?

En ole kirjoitellut taas pitkään aikaan vaikka koneen olen monesti avanut blogi mielessä. Kuitenkin samana hetkenä on tullut tärkeämpää tekemistä, jompi kumpi lapsista on vaatinut huomiotani, olen havanhtunut siihen, että olisi järkevämpää siivota kotia kuin kirjoittaa jonnin joutavia ja kas, kone on mennyt kiinni yhtä nopeasti, kuin avatessani läppärin kannen.

En tiedä, tuntuu, että olen menettänyt tästä blogista otteen. Kesä meni tosi nopeasti ohi, lapset on pieniä, omakotitalossa on paljon tekemistä. Miehen kanssa ois kiva joskus viettää kahdenkeskistä aikaa, ystäviäkin on mukava nähdä. Mihin väliin blogi enää laitetaan? En voi kieltää, ettenkö olisi ajatellut myös lopettamista ihan kokonaan. Välillä se käy mielessä enemmän välillä vähemmän, mutta taustalla kuitenkin pyörii.

Sitten saan taas inspiksen ja nauran lopettamishaluille. Mullahan on vaikka mitä sanottavaa! Ehkä jopa liikaakin, mikä tuo taas uudenlaisen ongelman: mistä lopulta tänne kirjoitan? Sillisalaatti on välillä ihan jees (ei siis syötynä, todellakaan), mutta helpottaisi se omaakin elämää, jos rajaisin aiheita vähän, ehkä? Olen tähän asti kirjoittanut kaikesta mahdollisesta, on mielipidepostauksia, lastenvaatteita, kuntoilua, matkustamista, omia ajatuksia, lasten kuulumisia, neuvolakuulumisia - lista on loputun! On ruokaohjeita, lastenhoitovinkkejä, arvosteluita, sitä ja tätä ja kolmatta.

Nyt kaipaisin teidän apua. Miksi luette blogiani ja mitkä ovat ne aiheet, josta tykkäätte lukea? Itseäni varten tulen jatkossakin kirjoittamaan matkoista ja lapsista, mutta mitä vielä? Vai jatkanko tätä sillisalaattia ja koetan nyt vain ryhdistäytyä, purkaa kameran kuvat koneelle ja yksinkertaisesti kirjoittaa?

Terveisin, epätoivoinen Karina.

14 kommenttia:

  1. Sillisalaatista minä olen pitänyt, sitähän se elämä on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se on! Kiitos kommentistasi! :)

      Poista
  2. Miusta ois kiva kuulla siun kuntoilusta tai mite se alko. Ja myös miehesi vallan alaisena olon tuloksia :) tosin tykkään lukea oikeastaan mitä vaan kirjotat eli sillisalaattikin käy. Mielipide kirjoituksesi ovat tosi nasevia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuaa, mä syöksin mieheni vallasta :D eihän siitä tullut mitään, kun hän tekee 12h työpäiviä ja mä oon herkkujeni kanssa kotona. Kuntoillu oon sen verran, että olen paristi lenkillä käynyt, mutta haaveita ja suunnitelmia kyllä taas vaihteeksi on, joten kiitos postausideesta! Mielipidepostauksia ois kans kiva kirjoittaa, kiitos <3

      Poista
  3. Sillisalaatti on hyvä :) Minä ainakin olen pitänyt blogistasi tällaisena, enkä itse osaa äkkiseltään heittää, mitä tästä pitäisi rajata pois. Sillisalaattimaisuus ei kuitenkaan tee blogistasi sekavaa tms, vaan tuo paremminkin mukavaa vaihtelua kun puheenaihe ei aina olekaan sama. Eli ehkä se minun tykkäämäni juttu on tässä sitten se, että kirjoitat asioista laidasta laitaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, sillisalaatilla jatketaan! Kiitos tosi paljon palautteestasi <3

      Poista
  4. Hei,
    olen lukenut blogiasi jo Olivian odotusaikana vauvakuumeillessani. Ja nyt on hauska seurata myös Alexin menoja. Itselläni aika samanikäinen tyttö 6/2015. Jatka sillisalaatilla ja kuvilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana sinä <3 kiitos! Minä jatkan, sain tästä kommentikentästä tosi paljon lisävoimaa ja haluja kirjoittaa ja jatkaa! Ihanaa syksyä!

      Poista
  5. Mä tykkään lukea just sillisalaatteja :D Kai ne lopetus ajatukset pyörii vähän kaikilla silloin tällöin mielessä, itsellänikin. Aika tuntuu välillä olevan niin rajallista. Sitten muistutan itselleni että se on mun blogi ja teen mitä haluan, milloin haluan sen suhteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä minäkin aina sanon itselleni: mun blogi - teen ja kirjoitan mitä ja milloin haluan. Siksi tämä kirjoitustauotkin aina saattavat venyä ja venyä..
      Kiitos kommentistasi, kuten yllä kirjoitin, sain valtavasti uutta virtaa teidän kommenteista! <3

      Poista
  6. Täälläkin tykätän kaikesta. On kiva lukea ihan perus arjesta, lasten kuulumisista,teidän matkoista,mielipiteistä. Juuri se monipuolisuus tekee minusta blogista parhaimman.

    T:se yksi anonyymi sieltä rahaa käsittelevästä kirjoituksesta, se anonyymi tosiaan jäi vakkarilukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä todellakin jäit! Mahtavaa <3 kiitos tästä! Minä jatkan tätä sillisalaattiani ja myös rahasta kirjoittamista :D nyt oiskin paikallaan tiliraportti, kun meidän tämän kuukauden päivittäistavaramenot oli melkein 800 euroa. Härre guud. Ikinä ei olla tuhlattu kauppaan niin paljon eikä todellakaan olla ostettu edes naudan sisäfilettä :D
      Ihanaa syksyä sulle!

      Poista
  7. Tulin vilaseen et löytyiskö täältä mitään, ja samalla mietin että jos löytyy, varmasti pahoittelet taas kirjoitustaukoa. Ja löytyihän täältä, heti jopa kolme postausta ja ne pahoittelut! :D Itse en kyllä jaksais kirjoittaa blogia jos se ois aina tuollainen stressinaihe, että voijei ku pitäis kirjoittaa (mutta myös miljoonasta muustakaan syystä). Mut siis onhan se kiva kun kirjoitat!:) Voisit vaan unohtaa sen omantunnon kokonaan tässä hommassa kun tämähän tosiaan on SUN blogi, ja ei mikään pakko.
    Niin ja minäkin tykkään sillisalaatista :) Erityiskiinnostavaa on aina Alex, kun on sama synttäripäivä mun pojan kanssa.

    -Sippu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Sippu! En minä omasta mielestäni erityisemmin ole pahoitellut tässä postauksessa - enemmänkin pohtinut, miksi ei nykyisin tekstejä synny samallalailla kuin aikaisemmin. Eihän missään kohtaa lue "anteeksi tauko" tai olen tosi pahoillani tms...
      Mutta kiva, kun tulot vilkaisemaan ja uutta luettavaakin löytyi, vielä sopivasti Alexistakin :)
      Ja on tämä minun blogi, tiedän sen. Tämä on myös harrastus, jota haluan jatkaa, siksi se enemmänkin ärsyttää, etten etten meinaa löytää aikaa tähän! :)
      Sillisalaatilla jatketaan, toivottavasti pysyt edelleen mukana <3

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)