tiistai 6. syyskuuta 2016

T U H O L A I N E N.

T U H O L A I N E N

omistettu Alexille <3

On pistorasia mahtava, 
kun siihen voi sormia työnnellä.
On pistoke taas hauskempi, 
kun sen voi työntää suuhunkin!

Jos keittiössä pyörin mä, 
ei se muilta huomaamatta jää.
Auon kaapit ja sisällön uusiksi paan,
 kannetkin keskelle lattiaa jaan. 

Kun nälkä mut yllättää,
tiedän mistä herkkupaloja voi hankkia!
On allaskaappi valloitus uus,
ja kohta oon perunankuori suus!

Ei kauaa tosin kestä se ilon hetki,
on äiti taas paikassa väärässä
ja kompostiin kantta työntämässä...

Ei onneksi kauaa se harmita,
kun keksin taas leikin mä uuden vaan.
Voin ryömiä alle rappusten, 
ja päätäni kolauttaa kohisten.
Tai vessaan itseni piilottaa,
ja lelut pönttöön tiputtaa!

Kun sisko portin auki jättää, 
mä hiivin hiljaa ja irvistäen.
En inahda ollenkaan..
mut taas se mutsi on vieressä mun, 
kuulemma tuholaisen.

Voi miksi en saisi mä tehdä vaan, 
mikä minua huvittaa!

T. Tuholainen


Karina.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)