tiistai 11. joulukuuta 2012

Supistuksia

En tiedä ylireagoinko vai kuuluuko tämä ihan normaalisti raskauteen 28.viikolla, mutta minua supistelee kaikki mahdollinen liikkuminen. Siis jopa 15 m kävely.
Jäin taas päiväksi kotiin, vaikka töitä olisi tälle päivälle ollut, yritin kertoa työpaikalla eilen etten välttämättä kykene hoitamaan tehtävääni, mutta sain kuulla, että tämän viikon aikana olisi vielä tehtävä 20 tuntia kentällä. "Oman vointisi mukaan toki" ... Ja mitä jos vointi on sitä, että ainut hyvä asento on selällään/kyljellään sängyssä? Mahtaa monta hyvää kauppaa tulla. Onneksi minulla on huomenna neuvolalääri. Saapi ihan oikeasti kirjoittaa mulle saikkulapun, jonka voin iskeä pöytään ja sanoa, etten ihan OIKEASTI kykene kävelemään ympäri kaupunkia myymässä yrityksille teidän X juttua. Minusta on tullut nyt täysin välinpitämätön tota projektia kohtaan. Haluan vaan, ettei minuun satu enää ja voin normaalisti kävellä esim ostoskärryjen kanssa kaupassa ilman, että tarvii pysähtyä vähän väliä kun supistelee :(
Soitin tänään neuvolaan viime viikon verikokeista ja sokerirasitustestistä: kilpirauhanen toimii hyvin ja testin tulokset olivat erittäin hyvät, ei raskausdiabetesta siis. Hemppari oli sen 125, joten mikään ei nyt selitä mun jatkuvaa väsymystä :(
Nuhtelen itseäni myös aamupäiväsestä saamattomuudesta. Pissa jäi viemättä labraan ja nyt emme tiedä huomenna, jos virtsatietulehdus olisi uusinut ja supistukset johtuu siitä: tyhmä minä.
Makaan siis sängyssä ja luen kirjaa, olo on kieltämättä aika kurja :( olisi edes mies kotona, mut ei. Toisipa joku mulle mehua alakerrasta, mut ei oo ketään. :( vaivun siis semipintapuolimasennukseen ja laitan silmät kiinni, ciao.

Ps.
Pientä luksusta maanantai-illassa oli alkoholiton skumppa ja oma rakas <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)