tiistai 4. syyskuuta 2012

Kiireinen viikko takana ja kiireinen viikko edessä.

Pohdiskelin aiemmin, miten lasken jatkossa uuden viikon alun, kun ultrassa olinkin "2 päivää pidemmällä" :D ja nyt päätin, että viikko vaihtuu sen mukaan, eli maanantaisin, niikuin normaalit viikot yleensäkin alkaa maanantaisin. Joten nyt ollaan 13+1.

Viime viikko oli yhtä huhumyllyä, töitä oli paljon ja kilsojakin kertyi ihan mukavasti..aika tasan 800 ja nekin mahtui siis kolmeen päivää. Viikonlopun vietin vanhempieni ja pikkuveljeni luona, joka on 14-vuotias ja pahimmassa murrosiässä. Onneks en asu enää kotona! huhhuh, kun on vanhemmilla kestämistä! Minun kanssahan se on kiltisti, mutta eri asia on äiti ja iskä näköjään.

Maanantai-illasta palalilin omaan kotiin, ei oltu nähty rakkaan kanssa 5 päivään! Ja minullahan ei rehellisesti sanottuna edes kerenny tulla ikäväkään, mutta "saulille" tuli ja yhtä nyhväämistä oli loppuilta. ihanaa sellaista ;) on se vaan jännä, miten halutkin nousee, kun toista ei näe vähään aikaan.

Tänään oon ollu taas autolla liikenteessä, 200 kilsaa tuli aamupäivästä ajeltua ja menekinedistyskeikkoja tehtyä. Huomenna olen koko päivän erään kaupan kassalla, samoin torstaina, perjantai menee promokeikkaa tehdessä ja lauantai tuote-esittelyn parissa. Keikan jälkeen ajan taas vanhempieni luokse, lähdetään äipän kanssa 5 päiväksi Tallinnaan :) pientä hemmottelua ihan kahdestaan.

Mainitsin jossain vaiheessa, että minulla on elokuun lopussa-syyskuussa 9 työkeikkaa ja ne riittää mulle rahallisesti varsin hyvin. Totuus on kuitenkin se, että työnarkomaanina ahneus kasvaa sitä mukaa, miten on keikkoja tarjolla ja lopputulos onkin tällä hetkellä se, että mulla on pelkästään syyskuussa nyt 15 työpäivää, töitähän on tehtävä, kun vielä pystyy ja saa säästöön, kun kulut ovat vielä tällä hetkellä niin kovin pieniä. Toivottavasti jaksan tehdä kaiken, mihin olen lupautunut.

Loppukevennyksenä vielä kuva Turkin matkalta :) (jos joku minut tunnistaa näinkin helposti, toivon, että pidät asian omana tietona, mutta kerrot kuitenkin asiasta minulle :)
 
Ihanaa viikkoa kaikille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)