keskiviikko 1. elokuuta 2012

Rv 8+0 sekä ensimmäinen neuvolakäynti.

Huh! Pitkästä aikaa löysin tännekin aikaa..
Suurimmat uutiset ovat varmaankin se, että maanantaina meillä oli ensimmäinen neuvola.
"Sauli" tuli tottakai mukaan (kesken työpäivänsä), mutta lähti tosin noin 40 min
jälkeen tosiaan siksi, että töihin oli palattava. Aika oli siis aamulla klo 9 ja pois lähdin sieltä itse vasta 11 maissa!
Neuvolatäti oli oikein mukava, sille oli todella helppo puhua, harmi vaan,että hän oli varsinaisen tädin sijaisena ja tuskin enää näen häntä. Ymmärrän kyllä, että ihmisillä on lomia, mutta ei minun mielestämole reilua, että ensin saan kahessa tunnissa yhteyden ja luottamuksen ihmiseen, jota en jatkossa näe ja ens kerralla mua onkin vastassa täysin tuntematon nainen. Vai ylireagoinko? Onko teillä minkälaiset kokemukset tästä?
Joka tapauksessa, tässäpä joitakin tietoja maanantailta:
Pituus 176 cm
Paino 68 kg
Hemoglobiini 135
Verenpaine 110/59
Syke 68

Eli kaikki näyttäis olevan ihan ok. Ainut riesa on se saamarin virtsatietulehdus, sinnikäs semmonen. Mulla on jo toinen antibioottikuuri menossa ja edellinen näyte oli epäpuhdas, joten eilen sain taas kiikuttaa uuden näytteen tk:hon. Oon jo labran vakioasiakas. Verikokeisiin menen muutaman viikon päästä, katsovat veriryhmän, tekevät hiv testin, hepatiitin, kupan...oiskohan ollu muuta..
Kerroin aiemmin mun ruskeasta vuodosta. No, eilen sitä ei tullu ollenkaan ja jännityksellä odotan mitä tämä päivä tuo pikkuhousunsuojaan tullessaan. Laskin nopeasti kalenterista, että jos en olisi raskaana,mminunlla olisi menkat juuri suunnilleen näihin aikoihin, joten on hyvin mahdollista, että elimistö muistelee vanhoja aikoja ja teki mulle valemenkat, jotka onneks pysyivät vaan ruskeina tippoina, tosin 6 päivän ajan..No, will see.
Poltetta ja tunnetta kuin alavatsassa närästäisi on mulla koko ajan, antibiooteista huolimatta. Täytyykin muistaa soittaa tänään tk:hon ja kysellä tuloksia eilisestä pissasta.
Avomieheni on ollu koko tämän alkumatkan kyllä todella ihana, ei mee mukaan mun kiukutteluihin, rasvaa joka ilta mun tissit ja mahan, silittelee, hieroo kipeetä alaselkää, pusuttelee ja halii :) ihana mennä kotiin, varsinkin nyt seuraavat viikot,kun rakas on lomalla ja aina odottamassa mua kotona.:)

2 kommenttia:

  1. Mun oli ainakin helppo avautua myös mun terkkarin sijaiselle, joka oli viime kerralla. :)
    Riippuu tietty terkkarista, mut eiköhän sun oma tätiki oo ihan mukava. :)

    Mulla myös ihana mies, niinku kuulostaa et sullakin olis. Ihanaa et miehet osaa olla tässä mukana! nauti täysin rinnoin!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Kyllä, minulla on todella ihana mies:)
    Ihanaa, että sullakin! Olemme etuoikeutettuja.
    Kiitos myös oman kokemuksesi jakamisesta, minäkin kovasti toivon, että varsinainen neuvolatätini on yhtä mukava ja ymmärtäväinen :)
    Onnea odotukseen myös sinulle!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)