perjantai 2. toukokuuta 2014

Kiireiset heipat, promoja ja väsymystä.

Miten mä oon väsynyt!

Eikä tähän tarvittu kun yksi pitkä työpäivä, heh. Huomenna uudestaan, hieman lyhyempänä vaan onneksi. 



Olin Sokoksella esittelemässä James Bond tuoksuja.



Kaupan päälle saa martinilasit,



Mies on lomalla ja oli luonnollisesti Olivian kanssa kotona koko päivän. Kaikki oli mennyt todella hyvin - ehkäpä liiankin hyvin? Nimittäin Olivia kyllä halusi mun syliin heti, kun tulin kotiin, mutta sen kiinnostus kohdistui enemmänkin mun paidan alle, heti kun maitonälkä oli sammutettu, neiti ilmoitti haluavansa takaisin isän luokse ja alkoi vilkuttamaan minulle tyyliin, hei hei, kiitti tissistä, voitkin nyt lähteä. 

Tulin hieman surulliseksi tästä :/
Toisaalta olen super iloinen, että isin kanssa on niiin ihanaa olla❤️

Huomenna onkin taas kiireinen päivä, kun olen klo 11-16 Sokoksella ja sen jälkeen kotiin pakkamaan. Me lähdetään Olivian kanssa reiluksi viikoksi Pohjois-Savoon mummilaan :) 

Seuraavan kerran kirjoittelenkin sieltä, mahtavaa viikonloppua kaikille!

Karina



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)