torstai 27. syyskuuta 2012

Haasteen vastauksia.

Hei!

Sain blogin Sinä, minä ja hän kirjoittajalta "S" haasteen, josta olen todella kiitollinen. Katselin muiden vastauksia ja haikeasti jo ajattelin, että eikö kukaan tykkää minusta, kun haastavat vaan toisiaan :(  hehe. Joten kiitos "S", piristit junamatkaani ja päivääni!
Lähetän haasteet eteenpäin, kunhan palaan kotiin, mutta omat vastaukseni tulevat nyt tässä:

10 vuotta sitten ...
1. Olin 15-vuotias.
2. Muutin Suomeen.
3. Harrastin potkunyrkkeilyä.
4. Poltin salassa tupakkaa.
5. Itkin usein kavereideni perään.

5 vuotta sitten ...
1.  Olin asunut "jo" puolitoista vuotta yksin
2.  Asuin kesän Helsingissä
3.  Olin aikamoinen bilehile
4.  Olin sinkku
5. Opiskelin yliopistossa

3 vuotta sitten ...
1. Laitoin treffi-ilmoituksen nettiin
2. Tutustuin Sauliin
3. Olin 22-vuotias ja tiesin kaikesta kaiken
4. Rakastuin Sauliin
5. Poltin edelleen tupakkaa salassa.

1 vuosi sitten ...
1. Aloitimme säästämään vauvaa varten 
2. Minulta leikattiin munasarjasta kysta
3. Asuin virallisesti Saulin kanssa
4. Poltin vieläkin silloin tällöin, edelleen salassa
5. Olin luovuttamassa opiskeluiden suhteen, mutta Sauli tuki ja kannusti tekemään tutkinnon loppuun

Kuluneena vuonna ...
1. Olen lopettanut tupakanpolton täysin ja rehellisesti.
2. Sain kandidaatin tutkinnom valmiiksi
3. Jouduin kestämään kahden läheisen ystävän muuton kauas meistä :(
4. Tulin raskaaksi
5. Minusta on tullut isän lellipentu

Eilen minä ...
1. Näin pitkästä aikaa erästä ystävää
2. Kävin Santa Fessa syömässä
3. Nukuin yön hotellissa
4. Matkustin junalla Helsinkiim
5. Olin töissä

Tänään minä ...
1. Myöhästyin nolosti koulutuksesta
2. ...koska istuin väärään ratikkaan
3. Olin 8 tuntia koulutuksessa
4. Söin Hesen kanasalaatin
5. Ostin pitkästä aikaa Seiskan.

Huomenna minä ...
1. Nukun päikkärit
2. Menen ysiks aamulla töihin
3. Ostan tuoretiskistä graavattua lohta ja,taidan tehdä sushia
4. Kirjaan 2 eri työraporttia
5. Menen ainakin tunnin lenkille

Ylihuomenna minä ...
1. Vietän vapaa päivää
2. Nukun piiiiiiiiitkäääään.
3. Juon alkoholittoman siiderin
4. Hemmottelen jollain tavalla Saulia
5. Kirjoittelen blogia

Vuoden päästä minä ...
1. Olen toivottavasti puoli vuotiaan pikkuisen äiti
2. Uudestaan raskaana
3. Olen kihloissa avomieheni kanssa
4. Olen saanut mieheni kanssa remonttia sisätiloissa eteenpäin.
5. Olen onnellinen <3

2 kommenttia:

  1. Kiva "tietopläjäys"! Oi haluatteko te niin pienellä ikäerolla lapset? :) T. Poppaliini

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:)
      Jos vaan kroppa ja terveys kestää, niin kyllä, haluamme toisen lapsen mahdollisimman pian, sillä haluaisin lapset pienellä ikäerolla ja itseäni ajatellen, haluan myös rakentaa uraa vaikka lapsien kanssa kotona oleminen on varmasti työläisää ja kunnioitan kotiäitejä.
      Mun mielestä 4-6 kk synnytyksestä voisi jo pikkuhiljaa sitten raskautua, jos onnistuu! Tosin aion imettää lastani min 6 kk ja kuullut jonku verran imetyksen ehkäisevän raskautumista, mutta en oikein usko siihen enkä rehellisesti ole edes ottanut asiasta selvää, kuulopuheita vain:)
      Katsotaan tilannetta sit uusiks, kun on pieni vauva kotona, voi olla että onkin niin puhki ettei halua ajatella toista vuoteen :D ihan tunteen ja tilanteen mukaan mennään, ei ole stressiä siinä ajassa :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)