sunnuntai 17. marraskuuta 2013

11 kysymyksen haasteen vastauksia.

Sain haasteen Lottiinalta.

Koska olen tehnyt tämän ennenkin, päätin tällä kertaa vain kertoa faktat itsestäni ja vastata Lottiinan kysymyksiin :) Kiitos haasteesta!

Faktat

1. Pureskelen kynsiäni, olen pureskellut jo 20 vuotta.
2. Olen suklaaholisiti. Pääsin joskus kuiville, mutta olen respahtanut taas.
3. Väitin pikkuveljelleni hänen 10 ekan elinvuoden aikana, että olen oikeasti hänen äiti.
4. En osaa viheltää.
5. Söin tänään salassa pikkuveljeni suklaata.
6. Tykkään venäläisestä musiikista.
7. En ole tyytyväinen ulkonäkööni tällä hetkellä - mutta milloin nainen olisikaan?
8. Rakastan tytärtäni äärettömän paljon.
9. Suutun ja lepyn nopeasti.
10. Osaan olla mielettömän ilkee, jos haluan.
11. Haluaisin olla niin rikas, ettei mun tartteis tehdä koskaan töitä, koska tykkään olla lapsen kanssa kotona <3

Kysymykset & Vastaukset

1. Mikä on lempi vuodenaikasi?
Kesä. Aurinko <3
2. Jos saisit elää yhden hetken elämästäsi uudestaan, mikä se olisi?
Se muljahdus kun Olivia syntyi kokoaan.
3. Suolaiset vai makeat herkut?
Makeat.
4. Nettikirppis vai livekirppis?
Live.
5. Jos saisit valita kotiisi ihan minkä tahansa design-tuotteen, mikä se olisi?
En ole ajan tasalla sisustusasioista.
6. Suosikki lomakohteesi? (Joko missä olet käynyt tai minne haluaisit mennä)
Thaimaa on ollut ehdoton ykkönen jo kymmenen vuotta.
7. Markka vai euro?
Euro.
8. Mikä joulussa on parasta?
En sinänsä perusta pahemmin joulusta, mulle se on päivä muitten joukossa, mutta tottakai juhlimme sitä. Lahjoja on aina kiva saada :)
9. Shoppailetko mielummin kierrellen kauppoja vai tilaatko nettikaupoista suoraan kotiin?
Kierellen kauppoja.
10. Vietitkö lihattoman lokakuun?
En oo kuullukkaan semmoisesta! En tosin ois viettänytkään, rakastan lihaa ja sanon salaattikulhoa rehuksi. Voisin olla kuukauden ilman rehuja!
11. Osaisitko elää ilman elektroniikkaa? Mitä jäisit eniten kaipaamaan?
Pakostahan sitä osaisi, mutta en tykkäisi yhtään. Nyt elän aikalailla ilman puhelinta, sillä en tarvitse sitä. Ilman iPadia en voisi nyt elää, sillä soitamme mieheni kanssa Facetime puheluita päivittän.

Tähän vartaloon olin tyytyväinen..huoh.

Karina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)