perjantai 1. helmikuuta 2013

Haasteen vastauksia :)

Kiitos Pörrösukka tunnustuksesta/haasteesta! :)

Haasteen ohjeet:

Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

1. Eli 11 asiaa minusta:

1. Vaikka yleensä pälätän loputtomasti ja osaan olla myös ärsyttävän itsekeskeinen, en löydä päästäni yhtäkään asiaa, mitä voisin itsestäni tähän kertoa. Outoa. Minä yritän.

2. Olen koulutukseltani venäjän kielen kääntäjä, mutta vihaan kääntämistä ja siksi teen paljon mieluummin tulkin töitä. Puhuminen on mun juttu!

3. Teen myös viron kielen tulkkauksia.

4. Olen viimeksi vaihtanut vaipan lähemmäs 14,5 vuotta sitten, kun pikkuveljeni oli vaippaikäinen.

5. Olen hyvin perhekeskeinen ja rakastan perhettäni yli kaiken, olemme todella läheisiä ja juttelemme päivittäin, vaikka he ovatkin Thaimaassa puolet vuodesta ja me täällä Suomessa. Facetime, kiitos.

6. Ostin vuosi sitten iPadin enkä vaihtaisi sitä enää mihinkään. En tiedä, miten olen pärjännyt ilman sitä. En vaan voi kuvitella. :D ja iPadin paras kaveri on iPhone.

7. Nimitän itseäni toipuvaksi suklaaholistiksi, sillä söin "aikaisessa elämässäni" melkein joka päivä..levyllisen suklaata. Olen vähentänyt määrää huimasti, mutta koen, että elimistöni tarvitsee toimiakseen joka päivä edes vähän suklaata - onhan se tottunut siihen.

8. Rakas avomieheni oli ensimmäinen mies, jonka vein kotiin näytille. Ja olin silloin kuitenkin 22-vuotias ja jo muutaman suhteen kokenut.

9. Häitämme vietetään elokuussa ja ainut konkreettinen asia, joka niitten eteen on tehty on juhlateltan varaus. Tykkään järjestää juhlia, en niinkään suunnitella niitä etukäteen, mutta noita pirskeitä ois vissiin ihan hyviä miettiä vähän etukäteen :) no, vauva ensin, sit mietitään häitä.

10. Rakastan Thaimaata. Aurinkoa, mangoja, merta, tuulta, kaikkea mitä siellä on. Olen käynyt siellä 6 kertaa ja menen varmasti vielä uudestaankin.

11. Asun omakotitalossa, järven rannalla, nurmikentän ympyröimänä. Lämmitän kotia uunilla, teen kaiken ruoan itse ja käperryn mielelläni lämpimään karvapeittoon sohvalle. Eli toisin kävi, mitä nuorempana ajatteli -  haavelin kattohuoneistosta Helsingin ytimessä, susheista ja kiinalaisista ruuista, teattereista ja yöhön kukkumisista. Onneksi kävi toisin, en voisi olla onnelisempi, mitä nyt olen <3

2. Vastaukset kysymyksiin:

1.Karkki, jäätelö vai sipsit?
- jäätelö, mielellään Daim. Tai mikä tahansa toffee/kinuski.

2. Mikä on sinulle tärkein asia tällä hetkellä elämässäsi?
- tällä hetkellä, oma ja vauvan hyvinvointi

3. Omistatko lemmikkieläimiä?
- en omista, mutta ystäväni venäjän toyterrieri on meillä usein hoidossa

4. Lempi tv-sarja?
- tällä hetkellä olen koukussa Beverly hillsin täydellisiin naisiin. Suosikkeja ovat myös O.C:n täydelliset naiset, Gossip Girl ja ehkä yllätävin, The Walking Dead.

5. Jos saisit muuttaa menneisyydessäsi yhden asian, minkä muuttaisit?
-Niin kliseeltä kuin se kuulostaakin, en muuttaisi mitään. Kaikki kokemukset ovat tehneet minusta sen ihmisen, mitä juuri nyt olen.

6. Lempivärisi?
- musta, valkoinen ja kulta.

7. Meikkaatko päivittäin?
-en

8. Jos saisit olla päivän julkkis, kuka olisit?
- Meinasin vastata Aneglina Jolie, mut sit muistin, et sillä on ihan liikaa lapsia. Eli siinä tapauksessa voisin olla vaikka mmm..ööö..ää...Rihanna? En osaa vastata.

9. Minkä alan töissä olet?
- humanisti, kääntäjä/tulkki

10. Käytätkö facebookkia päivittäin?
- kyllä, koko ajan.

11. Kahvi vai tee?
-molemmat. Raskauden aikan tee.
 
 
kiitokset vielä kerran haasteesta, olen nyt tylsä, enkä laita haastetta eteenpäin. Monen blogissa vastaavat jo kiertänyt, joten siksi näin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Vastaan pian :)